Wij nemen onze kinderen gewoon mee uit eten en dat gaat hardstikke goed. We bestellen nooit een kindermenu, meestal een volwassenen voorgerecht. Zij willen ook gewoon lekker eten ipv patat met kipnuggets! Wel als we merken dat ze erg moe worden of het zat zijn, nemen we geen toetje...
Wij gaan niet naar 'echte' restaurants met de kindjes. Meestal gaan we wokken, daar zin een speelruimte bij of naar de pizzaria van kennissen. Daar mogen ze ook lekker rond banjeren en 'helpen'. We zijn laatst een keer uiteten geweest naar een wat netter restaurant met de kids. Maar pfff.. ik was blij dat ik weer buiten stond haha. Ben dan alleen maar bezig met zorgen dat anderen geen last van mijn kinderen hebben, dus zit geen seconde ontspannen. We gaan wel vaak lunchen met de kindjes, dat duurt niet zolang
Wij niet echt, ik doe dat mijn zoontje niet aan. Wat heeft hij eraan om een paar uur op een stoel te zitten en niks te mogen. Als we lekker uit eten willen dan gaat mannetje logeren of komt er een oppas. Hoef je ook niet steeds op te letten en kun je zelf even eten. We gaan wel naar een wok, pannenkoekehuis of italiaan ofzo..
Met de oudste gaan we vaak uit eten, ze is altijd al een rustig kind geweest en we kregen zelfs complimenten in restaurants Met de jongste zit het er niet in denk ik, dat is echt een boef, nu al! Dus voorlopig niet, of we gaan al om 16 uur en zijn we om 17.30 weer op weg naar huis.
Idd ik krijg het bordje prima op hoor maar heb die instelling ook. Vol is vol. Beter een half vol bord terug naar de keuken dan onnodig volproppen als je niet meer kunt eten. bordje leegeten naar behoefte
Ook hier hoeft zn bordje niet leeg. Maar ik let wel op hoeveel hij eet. Als het maar 4 happen zijn moet ie van mij toch echt ff dooreten. Maar vol is idd vol.
Mijn zoon vind het allemaal prima zolang hij maar te eten heeft. En soms even rondlopen met papa of mama, visjes kijken ofzo. Heb ook altijd boekjes en kleurtjes bij me maar heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Hij is anderhalf maar je ziet hem echt genieten van het eten en de sfeer. Wij willen dit soort dingen graag als gezin doen en als hij zich (of de tweede straks) verschrikkelijk gedraagt gaan we gewoon niet.
Onze kinderen gaan gewoon mee uit eten. Vinden zij leuk en wij ook. We gaan ook regelmatig eten met familie met kinderen in dezelfde leeftijd. En ja, mogelijk is het dan wat druk voor mensen die een soort dineetje van twee van plan waren. Aan de andere kant... het gebeurt vaak genoeg dat er 'volwassen' gezelschappen zijn die steeds luidruchtiger worden naarmate de avond vordert. Moet erbij zeggen dat onze kinderen best wel 'braaf' zijn, bij andere mensen mee gaan kijken aan tafel doen ze niet.
Ik moet bekennen dat we eigenlijk best veel uit eten gaan. Meestal op vakantie of bij familiebezoek in het buitenland maar toch ook wel 1 x per maand thuis. Onze dochter vindt het altijd heel gezellig. Boekje met puzzels mee en de i-pad en ze vermaakt zich prima. Alleen jammer dat ze nu een patatjes manie heeft. Uit eten = patatjes. Dat zal wel komen omdat we ze thuis nooit eten. Daarnaadt schuiven wij vaak tomaat/salade naar haar bordje. Voor kinderen doen ze dat er meestal nit bij terwijl onze dochter er dol op is ( als de patatjes op zijn).
Thanks, zo is het. Maar goed, hoe meer je erover zegt, hoe harder ze schreeuwt dat t niet aan haar ligt.... En dat zegt genoeg
O het spijt me dat ik reageer, echt sorry dat ik mezelf verdedig Hoe kon ik dat nou doen, dat zegt heeeel veel over me. Je hebt helemaal gelijk, hoe durf ik eigenlijk. Ik hoop oprecht dat je me vergeeft