Zijn er hier mensen die samen met hun kindjes een verre reis hebben gemaakt waarbij ze hebben rondgetrokken? Wij zijn altijd echte reizigers geweest. 4 weken door Australië, alle steden van zuid-Spanje, zuid Afrika, etc. nu zijn we ouders van twee kleine mannen. Dit jaar zijn we gewoon een weekje naar de zon geweest, maar ik vraag me af... zou het niet gewoon te doen zijn? Vliegen naar Amerika bijv., een auto huren en de wereld zien? Wie heeft het gedaan met kindjes en hoe ging dat?
Toen Thijmen 4 was zijn we 2 weken met een camper door californie getrokken. Was erg leuk en Thijmen vond het ook heel leuk. We zijn daar steeds op campings geweest en dat ging ook prima met een kind. Waren zwembadjes en speelgelegenheden.
Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar wij zijn het ook zeker van plan. Je hebt het nu over bijvoorbeeld een rondreis door Amerika met de auto, dit lijkt me prima kunnen mits je ook leuke activiteiten voor de kinderen plant tijdens die rondreis. Je zult rekening moeten houden met meer zaken maar onmogelijk is het niet. Wellicht Canada met de camper ook een optie?
Met dit dilemma zit ik ook! hier nog maar 1 kleintje uit 2013, tweede op komst (35 weken zwanger) maar zou ook zo graag lekker rondtrekken met die kleintjes! Alleen vraag ik me dus af of het allemaal zo relaxed zou zijn, en of het ook leuk is voor iedereen. Hopelijk komen hier veel goede ervaringen voorbij, zodat we het ook aandurven!