Wij hebben elkaar leren kennen op zijn werk. Dus ik ben er vaak genoeg geweest. De laatste tijd niet meer zo vaak. Maar misschien wel leuk voor onze oudste zoon, die zal dat wel leuk vinden.
Kom er regelmatig mijn man werkt ontzettend veel dus dan is het juist voor de kids leuk om langs papa te gaan anders zien ze elkaar alleen op zaterdag en zondag. We brengen dan ook vaak lunch/avondeten langs.
Ik ben een aantal jaar geleden een keer mee geweest naar zijn werk. Toen was hij met een groot project bezig (de hoge snelheidslijn Rotterdam). Was best leuk om te zien wat er dan allemaal gebeurt. Als hij misschien binnenkort weer een groot project gaat doen wil ik best weer eens keertje kijken. Ik vind het altijd wel interessant andermans werk.
Mijn man werkt op een middelbare school en ik op een basisschool. Dat is allemaal wel wat laagdrempeliger. We zijn dus wel eens bij elkaar op het werk geweest. Maar niet 'zomaar voor de lol'. Dat had dan meestal wel een reden. Bijvoorbeeld aan het einde van de werkdag even ophalen, iets brengen wat de ander nodig had, baby showen
Uhm ja ik kan gewoon langs in de vestiging als ik wil maar mijn hub zal er niet veel zijn die zit gewoon op de weg of bij klanten Voor de rest uitjes 2 x per jaar met partner. Sinterklaas uitje, nieuwjaarsborrel etc etc ik ga altijd mee gezellig!