Deze vraag is hier wellicht al eerder gesteld, toch plaats ik deze hier. Welke vrij-frequentie geeft de meeste kans tot slagen tijdens je vruchtbare periode? Wie heeft een positieve ervaring bij om de dag vrijen of bijvoorbeeld elke dag. ik weet dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn, maar ik zou er toch graag wat meer over willen weten. misschien zijn er vandaag de dag wel andere (misschien wetenschappelijke) inzichten op dit gebied.... Groet, Annahanna
Om de dag is voldoende en het beste voor de zaadkwaliteit. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen, dus op die manier mis je nooit de eisprong.
Ligt erbij ons aan, soms om de dag en de andere keer elke dag. het maakt namelijk niets uit als je het om de dag doet, de zaadkwaliteit moet juist idd beter zijn. Maar doe het gewoon wanneer je er zin in hebt en niet omdat het moet.
Om de dag!! Ik loop ervoor in het ziekenhuis omdat het bij ons moeilijker gaat en hun raden aan om de dag!
Het hangt volgens mij een beetje van de zaadkwaliteit af. Soms leeft zaad wel 2 a 3 dagen, maar bij mindere kwaliteit kan dit veel korter zijn.
wij doen het ongeveer om de dag maar omdat je nooit weet op welk moment je je ei hebt. Ik ben vandaag voor het eerst met ovu testen begonnen dus als het zo is dan doen wij het gewoon een keertje extra
mijn fertiliteitspoli raadde aan om bij goed zaad om de dag te klussen en vanaf de positieve ovulatietest 3 dagen elke dag.
@ lautjep: Wat toevallig, ik ben ook gisteren begonnen met ovutesten. Welke gebruik jij? Ik die van Matcare. En vanaf wanneer zijn jullie bezig? Ik ben 1 januari 2010 gestopt met de pil.... groetjes