Met je zwangerschapstest bij de kassa!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aggy, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Meestal haalt mijn vriend ze, of ik zelf, ik heb er helemaal geen problemen mee haha:D

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik heb bij de kruidvat en de DA gewerkt en wij zijn verplicht dit te vragen, Wij doen dus gewoon ons werk.
    Maar kan me voorstellen dat als een tiener achter de kassa je dit vraagt het een beetje vreemd overkomt,,
    Maargoed zoals ik al zei wij zijn dit verplicht met elk geneesmiddel en ja ook de testen.

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    De mensen achter de kassa maken me niets uit, ben meer 'bang' voor bekenden achter me in de rij.

4. Lisa01

Lisa01 Lid

22 mei 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

vind het zelf wel een beetje raar... maar misschien is het meer dat ik bang ben bekenden of collega's tegen te komen. Niemand op 1 vriendin na weet dat wij bezig zijn en zou het erg vervelend vinden als ze het zo te weten zouden komen.

via internet bestellen zou dan idd een ideale oplossing zijn maar houdt daar niet zo van :)

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

whahaha :D
    Zo stond ik ruim een week geleden ook weer eens aan de kassa met een test. Ik had de jongens bij me ... vraagt die muts, weet u hoe de testen werken?
    Sta je daar...met een tweeling... :( :D :D

6. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb er geen moeite mee. Voordat ik naar de kassa loop kijk ik wel heel goed om me heen of ik geen bekenden zie. Daarnaast ga ik liever niet naar de etos omdat iedereen in de rij dan ziet wat je gekocht hebt. Eigenlijk maakt het niks uit, maar toch.

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    ach, gewoon vragen of ze 't even voor willen doen ;)

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

nee ik heb daar geen problemen mee...zou het idd wel raar vinden als ze gaan vragen of je uitleg wilt terwijl je daar met je kind staat:D

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha ja dat snap ik idd niet als je er al met kinderen staat dat ze dat vragen... maar ja zal wel verplicht zijn

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Je kan ze natuurlijk ook gewoon op internet kopen. Veel goedkoper ook nog.
    En dan maar hopen dat ze ze niet per ongeluk bij de buren bezorgen;)
    Succes met testen trouwens!

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb er totaal geen problemen mee. Dan zien de mensen of bekenden het toch. Ze weten toch niet of het uiteindelijk positief of negatief is ;)
    Ik vond het beroerder toen ik mn eerste afspraak bij de vk had en daar een leerling van me tegenkwam met haar hoogzwangere moeder. Gelukkig heeft die moeder haar kind een of ander verhaal wijsgemaakt dat ik daar voor iets anders was.... wel lief vond ik dat.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh daar zit ik echt niet mee hoor.. Ik pak ze gewoon, vraag er eventueel naar als ik ze niet kan vinden of ze liggen er niet en reken ze gewoon bij de kassa af. :D

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja, voel me wel altijd een beetje ongemakkelijk als ik in de rij sta met mijn testjes. Sla er meestal ook een hele hoop te gelijk in, dus dan zie je mensen al snel kijken van goh, wat is die van plan? ;)

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Oftopic.

@ Truus,, Zie dat je zwanger bent!!! gefeliciteerd!! ik herkende je aan je poppetje!:p

Geniet ervan hoor!

15. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Waarom is dat eingelijk zo? Medicijnen kan ik in komen met bijwerkingen enzo. Maar bij ZT staat de uitleg toch heel duidelijk op de verpakking voor degenen die het echt niet weten?

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    We hebben het 1 week niet gedaan en mensen kwamen serieus terug om te vragen om de 2 streepjes of 1 streepje zwanger was:$
    En waarom wij geen uitleg hebben gegeven;)
    Hebben veel mensen over geklaagd daarom doen ze het nu zo:D.

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wij zijn misschien allemaal wel snugger genoeg om de bijsluiter te lezen, maar ook analfabeten of verstandelijk beperkten hebben wel eens zo'n test nodig. Toch aardig als je aanbied om uitleg te geven.

ik heb er niet zo'n moeite mee en sinds iedereen nu weet dat we een kinderwens hebben kijk ik ook niet meer om me heen of ik bekenden zie. En ik kan altijd nog zeggen dat ik er gewoon alvast 1 in huis wil hebben.

18. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Ik was laatst bij etos, voor foliumzuur.
    Die filiaalmamager riep kei-hard; welke foliumzuur wil je hebben ???
    Kei-veel mensen keken me aan...pffff....ik kreeg het toen wel warm, want er liep ook iemand binnen die ik kende....:(

19. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38

Heeft wel niks met topic te maken. Maar dit had ik precies hetzelfde toen ik luizenshampoo kwam halen... tja ik werk op een basisschool en dan ontkom je er soms niet aan....

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je wel meid! :)

Deel Deze Pagina