Met je zwangerschapstest bij de kassa!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aggy, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

TRuus: gefeliciteerd!

Ik koop ze eigenlijk meestal via internet, ook nu heb ik een hele grote voorraad omdat ik bezig ben mn eigen webwinkel op te starten met verschillende soorten zwangerschapstesten en ovulatietesten. Ben nog bezig met klein onderzoekje, ze geven in ieder geval geen vals positieve resulten/indroogstreepjes :)

maargoed, ik heb wel eens die van kruidvat gekocht, ene kant boeit het me niet zo maar hoop toch dat ik niemand tegen kom die ik ken...

toen ik voor de aller aller allereerste keer ging testen, in 2006 (was eerste ronde) had ik zo'n streepjes test via internet besteld..waren 2 streepjes...hmm....maar het ene streepje was lichter dan de andere..hmm...was nog helemaal onervaren hierin dus hup, naar de etos voor zo'n digitale....wilde het wel zeker weten!!Die vrouw kende ik wel een beetje omdat ik vaste klant ben van de Etos :)
    maar ze zei verder niks ofzo, toch wel goed, dat ze ze zich er niet mee bemoeit..het had me helemaal niet uitgemaakt bij haar hoor, maar het is wel beter om niks te zeggen dan allerlei dingen te gaan zeggen....(zoals: veel succes, want wie weet wil de klant eigenlijk niet zwanger worden ofzo)
    maar ja, de uitslag was wel duidelijk zwanger :) En later zag ze ook wel dat ik dus zwanger was, hihi :)

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Vandaag nog bij Kruidvat testje gekocht (je kan ze maar vast hebben).. ik moet zeggen dat ging wel van "check ze liggen er - rest van boodschappen in mandje - als laatste test de test in mandje maar wel weggestopt onder andere dingen - bij kassa snel in een zakje gepropt".. eigenlijk best belachelijk van mezelf :)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb vandaag ook nog testen gekocht. Ja, je staat er een beetje ongemakkelijk, maar aan de andere kant boeit het me weinig. Ga ook niet naar een ander dorp ofzo hoor...

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Vond het ook altijd een beetje ongemakkelijk... wààrom weet ik eigenlijk niet... mja, het is iets intiems/persoonlijks om een kinderwens te hebben, en door een test te kopen "deel" je dat eventjes met een kassierster die je helemaal niet kent. Ik denk dat het daarom soms raar voelt...

Verder heb ik het nu heel erg met sigaretten... vriendlief stuurt me vaak om sigaretten (bv als hij aan het werken is in ons huis), en ik vind het ook niet erg om dat voor 'm te doen, maar de mensen kijken toch vreemd als je met je zwangere buik 2 pakken marlboro koopt... ook stom he :)

5. Israe

Israe Niet meer actief

hahahah heel herkenbaar allemaal!
    Vooral als je twee maanden achtereen bij dezelfde kruidvat komt met dezelfde cassiere.....dan denk ik 'oh ze zal wel denken, komt dat mens weer die denkt dat ze wanger is'. terwijl die cassiere mij ALLANG vergeten is hahahaha

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ok ja dan is het wel logisch en dat van die analfabeten en gehandicapten had ik zo snel niet aangedacht! Dus ok ik zal gewoon netjes nee dank u antwoorden!:D

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    ik woon in een dorp en je komt altijd wel bekenden tegen, zo irritant, vind het al een beetje genant om een test te halen maar ben ook altijd bang dat er een bekende achter me staat, wil natuurlijk niet dat mensen weten dat ik zwanger wil worden!
    en zo'n roddel gaat hier snel...

van de week bij de apotheek een test gehaald, werd ik geholpen door een vrouw die ik goed ken, shit wist niet dat zij er werkte, moest snel even iets anders verzinnen om te halen...heb maar vitamine pillen meegenomen en kwam zonder test weer thuis...hihi

xxx

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Zo zie je maar weer dat iedereen er heel verschillend mee omgaat. Maar valt me wel op dat de meesten het toch wel een beetje :) vinden!

9. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Toen ik een tiener was had ik dat schaamtegevoel met maandverband kopen. Maar nu koop ik gewoon wat ik kopen moet. Bij Kruidvat bv zwangerschapstest en maandverband tegelijk. Laat ze maar denken :)
    Groetjes
    Jolanda

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mmh bij de kruidvat gister werd me niets gevraagd..

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hihi ik stond met een clearblue met indicator bij de kassa, super zenuwachtig want had al 2 streepjes getest.
    Kruitvat bij mijn huis want wilde hem snel halen: wel wat nerveus om een van mijn buren tegen te komen. Snel naar de kassa.
    Doet de scanner het niet! Roept de kassiere naar een collega: wil je even zo'n CB met indicator halen? Hij doet het niet! Collega: met indicator?! Zij: Ja!
    (ik: help .. :()
    Test komt eraan. Scannen. Ik rood hoofd. Zij: weet je hoe het werkt? Ik: ja, rits de test uit haar handen, snel betalen en weg. Pff..
    (testmoment maakte alles weer goed trouwens ;))

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb daar totaal geen problemen mee, wil alleen geen bekenden tegenkomen dus daar zal ik wel een beetje nerveus om zijn ;)

Maar eigenlijk bestel ik ze altijd bij L10, vele malen goedkoper dan in de winkel. Soms ook nog 9 halen 6 betalen of zo, ben je 10 euro kwijt voor 9 testen :D

Deel Deze Pagina