babyfotografie vraagje....moderators

Discussie in 'De lounge' gestart door gigi, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gigi

gigi Actief lid

Hoi Dames,

Ik ben al enige tijd minder actief geweest, dat heb je als je trotse moeder bent van een huilbaby..gelukkig is ze nu zo lief & snoezig ..dat ik mijn werk weer op wil pakken, ......Fotograferen..

aan jullie de vraag of ik bij te koop aangeboden, mijn diensten aan mag bieden als babyfotograaf die bij je thuis pasgeboren baby's & kinderen komt fotograferen.

Ik wist niet zo goed waar het bericht te plaatsen, dus dan maar hier.
    Mochten jullie e.e.a. willen zien geef ik wel even de naam van mijn website door.

gr

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind het iig een leuk idee ! Zodra ik een beeb heb mag je komen hoor !

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zal je vraag doorgeven.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww leuk!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Hoi,

Er zijn al een aantal meiden geweest die berichten geplaatst hebben betreffende fotografie. En van al die meiden zijn die links en/of oproepen verwijderd dus het zou niet eerlijk zijn als we jouw oproep wel toe zouden staan.

Wat ik wel wil doen is in het Baby en Dreumes forum of het Zangerschap forum een 'links onderwerp' maken met links naar websites over zwangerschap en baby fotografie.

Wil jij je link daar vermeld hebben stuur mij dan een PB met de Naam van je site, een omschrijving, de plaats waar foto's gemaakt kunnen worden en het adres van je website (geldt voor alle meiden, ook de meiden wiens links zijn verwijderd).

Zodra ik genoeg links heb maak ik een nieuw topic met daarin jullie links.

Lotte

Deel Deze Pagina