Ik heb hetzelfde, met oud en nieuw in 2007 zaten we op ons hoge bed (klossen) naar buiten naar het vuurwerk te kijken, Eva van 1 dag oud lag in de wieg naast ons te pruttelen. En met kerst 2007 was ik dus hoogzwanger, afwachtend wanneer de baby nou zou komen... De periode rond kerst is nog meer bijzonder nu dan voordat Eva er was.
@ Setje: Wat een mooie gedachte inderdaad, zo is de periode rondom Kerst inderdaad nog eens extra bijzonder, en van jullie! Wij hadden ook die keuze gemaakt door op 24 dec. te trouwen, alleen zien mensen om ons heen het toch meer als de kersttijd, terwijl er altijd wel wordt stilgestaan bij de trouwdagen van anderen Maar nu dus beebje verwacht wordt is het extra onze tijd!!!
Ik ben 24 dec uitgerekend dus dat kon in feite nog alle kanten op. Alleen weet ik nu dat ik een ks krijg dus aangezien het in het LUMC op woensdag ks dag is, krijg ik er 16 dec er 1. Dus ik weet zeker dat het geen kerstkindje wordt. Ergens is het wel jammer dat ik nu niet weet wanneer onze jongen echt zou komen maar een voordeel is dat ik met de kerst thuis ben. Toch wel zo leuk voor mijn andere kinderen.
ik ben bij mijn dochter ook bevallen (dmv een ongeplande spoedkeizersnede) op 1e kerstdag in 2006. Ik was 5 januari uitgeteld. je hebt het niet voor het zeggen. Het komt wanneer het komt. Leuk is het niet helemaal. maar het heeft ook wel wat.
Hahahaha, hier een ander probleem, ben de 18e uitgerekend en mijn zusje trouwt de 21ste. VK wil met 41 weken pas gaan strippen wat dus tijdens de kerstdagen is. Eerder wilt ze niet doen... Wij gaan nu dus gewoon lekker afwachten wanneer het besluit te komen en om datum's maak ik me al helemaal niet druk meer.
Heeeeele goede vraag! Ik ga zo de antwoorden lezen! Ben zelf 15 december uitgerekend! En hoop echt niet dat hij met kerst wordt geboren. Mijn vader is van 25 december en dat was altijd alleen maar gezeur, gedoe en problemen!!! Het kan alle kanten op. Kan 5 dec worden en kerst! En zelfs nog net voor oud en nieuw:S
Wij verwachten ons 1e kindje op 24 December. We zirn wel wanneer de kleine zich aandient, ik heb er zelf niet zoveel moeite mee als het de 24, 25 of 26e wordt geboren. Ik zou het minder vinden als het op 5 december wordt geboren of 31 december of 1 januari. We zullen zien wanneer het komt... het is welkom.
n vriendin is met kerst bevallen, ze wilde voor de kerst niets doen aan inleiden of strippen oid. Ze had een afspraak staan voor de 27e, maar is uiteindelijk de 25e bevallen.... Zelf ben ik 13 jan uitgerekend, mn man heeft het gevoel dat we met kerst of oud/nieuw in het ziekenhuis zitten... Hoop dat ie gewoon tot 40 weken blijft zitten....