Met kerst naar Disney?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door eliesja, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ga ook altijd buiten vakantie's en weekenden om!!! Dat is idd niet grappig!!! Vind het persoonlijk dan ook zonde van je geld, overal mega-wachtrijen, nergens rustig kunnen zitten voor bv eten, niet op je gemakje kunnen lopen omdat er zo ontzettend veel mensen zijn... Als je doordeweeks kan raadt ik het je zeker aan! Onze laatste keer was 3 dagen doordeweeks+zaterdag... Doordeweeks was ontzettend leuk! Max wachtrij 15 min... Zaterdag minimaal 75 min en heb zelfs 180 min voorbij zien komen, toen zijn we maar vroeg naar huis gegaan want ook van de parade's zie je bar weinig door al die mensen (en dan is het nog KOUD ook hahaha)

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    #22 eliesja, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
    ja het zou dan echt om de kerstdagen gaan, maar dat is dus toch af te raden!?

ja dat het druk is is wel te verwachten, maar denk toch ook niet zoveel met 2 jonge kids dan..;)

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zou niet met de kerstdagen gaan maar zo net als het kerstseizoen begint daar. I LOVE DISNEY met kerst haha het is geweldig daar.
    Normaal gaan we 2 x per jaar maar door de zwangerschap al 1,5 jaar niet meer geweest dat is afkicken johhh haha.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wilde juist MET de kerst weg..dan maar een andere bestemming zoeken..ardennen mischien..

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het is echt TE druk met de kerstdagen das echt niet leuk overal dikke rijen enz ook voor het eten ontbijt enz

Deel Deze Pagina