denk dat meespeelt, dat het niet leuk is als je een paar miskramen hebt gehad, dat zou ik tenminste niet zelf rondbazuinen.....sommige dingen hou je voor jezelf, alleen daar zal iedereen anders mee omgaan en daar is ook niks mis mee. Denk dat ik de 3 mnd sowieso niet volhou aangezien mn collega's nu al toespelingen maken en ik ga geen smoesjes verzinnen, maar ik zou het niet leuk vinden dat dan twee dagen later het hele bedrijf het zou weten.
Hier ook een zwangere! Ik ben net iets verder als jou maar mijn ventje is ook jarig op 2de kerst! Dus wel hebben bijna 2 gelijkennisen! Bij mijn vorige zwangerschap wist iedereen het onmiddellijk want er waren toen toevallig veel familieleden aanwezig die dag! Maar nu zou ik toch een beetje willen wachten, weet eigenlijk niet waarom, maar toch... Dus ik had ook gedacht om het rond Kerst te vertellen, maar of ik het zolang zal kunnen verzwijgen is iets anders! Bij mijn vorige zwangerschap kreeg onmiddellijk een buikje en nu begint het ook al! Dus het zal moeilijk worden! Kon gisteren bijna niet meer ik mijn nieuwe broek Ik zal wel zien hoelang ik het volhou!Succes verder! Greetz Cate
Ik vind dat je het kan vertellen voor je 12 weken. puur als het mis gaat dan heb je mensen in je omgeving die je kunnen steunen en waar je je verhaal kwijt kunt. Wij hebben het de 1e keer niet verteld wat een miskraam werd nou we hebben er flink moeilijk mee gehad omdat je na je miskraam denk van waarom vertellen kan er toch niemand blij mee maken. Als je het lekker wilt vertellen lekker doen
Ow nog een mannetje die op 2e kerstdag jarig is. Ik pas ook niet mijn oude kleren. En ik wil me ook niet erin proppen dus mijn buikje inhouden ofzo. Maar dat doe ik wel stiekem, want wil het nog niet vertellen. Maar heb besloten om dat niet meer te doen, als ze het merken dan zeg ik ja. Want ik word gelijk in het begin van zwangerschap heel erg bleek. Wil eten eten eten. Mensen uit mijn omgeving die mij goed kennen zullen het zeker merken. Ik ga ervan genieten klaar. Wil het ook zo graag aan mijn dochtertje vertellen, maar dat doe ik niet. Ze is pas 5. Maar ze vind het zoooooo leuk. Ik wil ook samen met haar genieten. Ze wou allang een kleine erbij. We zien wel Groetjes
heb het gisteren aan mn ouders verteld, had zoiets van moet het toch aan iemand vertellen. op zich wisten ze het al wel, hadden het pas aan elkaar gezegd. Vind het wel fijn, nu kun je in ieder geval met iemand erover praten, de rest volgt dan wel later
Ik heb het vorig jaar met kerst verteld (brings back memories dit topic!). Ik was toen pas 8 weken, maar vond kerst wel zo'n mooie gelegenheid, die wilde ik niet voorbij laten gaan! Het nieuws sloeg in als een bom (positief dan). En nu is ze met kerst al 5,5 maanden...tjee... Veel plezier met het vertellen!
Ik scheel 2 dagen met jou! (waarschijnlijk) Wij willen het ook rond kerst gaan vertellen. Ik hoop dat ik het zo lang vol houd. Met kerst zien we alle familie tenminste en dan kunnen we met nieuwjaar het aan alle collega's vertellen..
Wij gaan het over een week of 4 aan de familie vertellen. Dan ben ik 8 weken maar langer kan ik het niet volhouden hoor. Ik heb altijd geroepen dat ik het niet zou vertellen voor 3 maanden, maar ik wil het van de daken schreeuwen. En als het misgaat heb je wel je hele familie waar je op kunt steunen. Het is natuurlijk helemaal aan jullie zelf, doe waar je je allebei het prettigste bij voelt.
Kiz, het gaat snel he, ze is al 5 maanden. Ik hoop het ook dat iedereen voor ons blij zullen zijn. Anders is het pech voor hun, want wij zijn namelijk wel heel erg blij, zelfs mijn vriend die niet zeker wist of ie een derde wil, is dolbij. Wil niet dat ik op blote voeten loop, zeg dat ik een mooie zwangere ben. Jeetje zeg ik kan mijn geluk niet op! Ik loop stage ook op een kinderdagverblijf dus daar heb ik ze al verteld dat ik zwanger ben. En mijn buurvrouw die weet het nu ook, want zij helpt me vaak met mijn twee andere kids.
hallo ik ben rond kerst ok 3 maand alleen weten heel veel het nu al omdat ze het aan me konden merken....zelf zie ik de veranderingen bij mezelf ook wel mijn gezicht lijkt veel jonger geen lijnen meer net of zijn ze asl sneeuw voor de zon verdwenen..kan me niet heugen dat dat zo was met de zwangerschappen van mijn 2 jongens maar in ieder geval ik vind het ook wel fijn iedereen het al weet..bijna iedereen
Hey babymissy23 Ik heb soms pijn aan zijkanten van mijn buik en soms lichte krampen heb jij dat ook? Aangezien wij bijna gelijk lopen?
hoi hoi heb het heel enkel alleen ik heb geen krampen dat aan de zijkant is denk ik bandenpijn dit is ook mijjn derde aankomende kindje mischien isda ook wel anders. bij mijn jongens had ik wel lichte krampen hoor trouwens elke zwangerschap is zo ontzettend anders
Oke een beetje opgelucht nu. Ik ga echt proberen om van zwangerschap te genieten, ik zeg het zo vaak weet ik maar is zo moeilijk. Je wil natuurlijk dat alles goed gaat. Hopelijk kom ik tot rust na mijn eerste controle. Pas over twee weken.