ik zou er een gordijn tussen hangen en een slaapbank in het woonkamer gedeelte zette dan houd je toch het ritme erin dat je kindje een eigen plekje heeft en jij ook zo'n lekker velours gordijn houd ook stiekem meer geluid tegen dan je denkt. wij hebben iets groter gewoon met ze drieen zoals je ziet we hebben het overleefd.
Het ziet er knus uit. En voor een tijdje kun je het makkelijk doen met je kindje samen. Je zou zelf een hoogslaper kunnen nemen en daar onder zijn bedje met spulletjes in dat inhammetje. Geeft een speciaal effect. Een ding is belangrijker voor een kind. Is het er warm is het er droog kan er gespeeld worden is zijn mama of papa er zo ja. Dan maakt de ruimte helemaal niks uit. Het ziet er uit als een knus huisje en een voordeel snel schoon. Ik zou het doen.
Ik zou het zeker doen! Lekker iets voor jezelf en je kindje. Al vind ik de prijs wel erg duur voor een studio. Maar ja... Krijg je wel je rust!
Maar is die hogere prijs sowieso geen enkele mogelijkheid? Want anders: Huis te huur: Weth.Nijboerstraat 75 . 7711 AP Nieuwleusen - Omschrijving [funda] Huis te huur: Den Hulst 102 A 7711 GS Nieuwleusen [funda]
Appartement te huur: Weteringpark in Berkum Zwolle €450 Kamer te huur: Groenestraat in Assendorp Zwolle €375
Thanks lieverds voor het meedenken! Een huisje "ver weg" vind ik lastig. Ik moet straks fulltime (4 dagen) werken om genoeg geld te hebben, waarschijnlijk gewoon in Zwolle. Dan moet ik reizen, werken, kind op tijd halen, helemaal naar huis. Ik moet een plekje vinden dat dicht bij zn vader en het kdv is .
Ik geef het ook alleen als optie, want voor hetzelfde geld woon je nog steeds redelijk dicht in de buurt zonder op een heel krap kamertje te moeten zitten. Zou er toch overna denken.
Die Groentestraat oid is toch ook maar 17m2? En die andere zijn excl dus denk dat je dan een stuk duurder uit bent,
Een onzelfstandige woonruimte is geen optie vanwege toeslagen en dergelijke. Plus een kind in een studentenruimte, nee danku
Ik zou het zeker doen, het is voor tijdelijk zeg je, dan heb je in ieder geval eigen woonruimte. Dan kan je van daaruit weer verder zoeken.
Ik denk je moet kijken naar: Beïnvloedt hier wonen je urgentie bij sociale huurwoningen? Is je situatie werkelijk onhoudbaar? En als het eht onhoudbaar is, ben je dan niet beter af bij Leger des Heils, Blijf van me lijf of familie? Op zich, leuke ruimte, goed te doen met kind en met inclusiee huur ook niet te duur. Maar als je er vanwege verliezen urgentie misschien vier jaar in moet blijven, misschien wat minder gezellig...
Sjonge zeg wat een advies! Je wílt echt niet in een blijf van me lijf huis zitten of het leger des heils hoor.. 1. To heeft er niks te zoeken en is in staat om zelfstandig te kunnen wonen. (met andere woorden ze kan daar niet terecht) 2. Besef je wel waar je daar en je kind mee geconfronteerd wordt (qua leed van anderen)? 3. En dat om een paar honderd euro uit te sparen... Triest.
1. Ik heb geen flauw idee wat de thuissituatie van TO is, ze heeft het over 'onhoudbaar'... dat suggereert voor mij mishandeling o.i.d. - dan moet je wegwezen denk ik. 2. Het gaat niet om 'paar honderd euro uitsparen', maar om de vraag of je met een snelle stap als dit niet je eigen glazen ingooit. Nu is een kleine ruimte prima, maar wat als je er dan de komende vier jaar moet wonen? Voor kind niet erg, maar voor TO? Wat als een nieuwe liefde zich aanmeldt? 3. Ik ben een groot voorstander van zelf je problemen oplossen, met je eigen centjes i.p.v. ergens hulp vragen. Maar aan de hand van de vraagstelling kan ik niet goed beoordelen wat kan. Ik zou zelf zeggen, als jevzo'n bedrag per maand kunt opbrengen, als je vier dagen gaat werken, als je het nog een paar maanden kunt uitzingen, is kopen dn niet beter? Maar goed dt hangt denk ik af van de definitie van 'onhoudbaar'...
@dirksmamma, nee ik word niet mishandeld oid , gelukkig maar. Maar er is wel vaker ruzie en financieel gezeur. Ik merk dat ik steeds gestresster en boos wordt en dat vind ik zo afschuwelijk voor mn zoontje.
Het enige nadeel van die kleine kamer vind ik dat je geen buitenruimte hebt. Is er ook een speeltuin in de buurt? Anders wordt de bewegingsruimte van je kindje wel erg klein..... Desondanks, als het maar voor tijdelijk is en niet voor jaaaren, zou ik het ook wel doen.