Vroeger had ik een knuffelhond, Bram! Tot mijn 15e ofzo, heb ik ermee geknuffeld en toen heeft hij altijd bij het hoofdeind op mijn bed gestaan. Nu knuffelt Vigo ermee als hij bij oma is Wel heb ik altijd twee kussens waarmee ik slaap. Eentje om mijn hoofd op te leggen, en eentje die ik vasthoudt Toch een soort van knuffeltje....
ik heb tot mijn 23ste met knuffel geslapen en eigenlijk toen ik op mezelf ging wonen soms en nu ik samen woon is mijn mannetje me knuffel.Ik eigenlijk de zijne maar ik heb wel ALF die ik toen ik 9 jaar wrd voor mijn verjaardag heb gekregen in mijn slaapkamer staan. Is ook de enigste knuffel die van australie mee naar NL is gereisd
ik slaap ook met een knuffel euh gebruik hem meer als kussen eigenlijk haha.. me blauwe beer heb i al 23 jaar en die lig al vanaf me geboorte al bij mij in bed
Als mijn man weg is dan slaap ik ook met knuffel hoor! Ik heb een geel olifantje die ik heel vroeger van mijn oma gekregen heb (en hij heet knorrie...tja..ik was nog jong). Ik dacht ook altijd dat ik de enige was. Man lacht me ook altijd nog uit.
Ja, ehm...ook even bekennen . Heb een lief, zacht kangarootje. Ik kan er niks aan doen, maar ik moet altijd iets vasthebben, anders val ik ook niet in slaap. Of ik moet m'n deken vast kunnen houden . Weet nog wel dat ik opgenomen was in het ziekenhuis. Vond het zo raar om met een knuffel in bed te gaan liggen, dus heb ik 'm maar op het tafeltje ernaast gezet. Sliep wel minder goed, hoor . Maar zo te lezen, ben ik gelukkig niet de enige .
Ik heb er iets van twee meestal in bed liggen. Zo hoef ik mijn arm maar uit te steken en heb een knuffel vast. Ik slaap gewoon sneller en beter met knuffel. Als ik in een winkel een knuffel vasthoud, word ik al gelijk helemaal rustig en slaperig. Maar op vakantie blijven ze lekker thuis hoor, zonder gaat ook wel, alleen met slaap ik gewoon beter. Nu slaap ik trouwens met een AH-hamster.
ik slaap ook met een knuffel, meneer Beer. Echter pas weer sinds 2 jaar ofzo. En de laatste maanden ligt hij echt in mn armen.. Heeeeerlijk... Had hem zelfs meegesmokkeld in de auto op vakantie, moest bijna huilen toen ik eraan dacht dat ik hem 2 weken niet zou zien hormoontjes?
Denk dat ik tot mn 18e ofzo met knuffel heb geslapen. Toen vond ik het wel welletjes en langzaamaan heb ik hem niet meer nodig. Had dat beertje al sinds dat ik 1 was, dus zag er ook niet meer uit hihi.
Nou voor diegene onder ons die met kussentjes knuffelen; bij de zeeman verkopen ze nu kussentjes voor 4,99 met verschillende printjes, ook met iejoor, teigetje en knorretje
Ik heb mijn pandabeer al 28 jaar en zelfs mijn zoontje mag er niet mee spelen, want dan ben ik bang dat ie aan zijn oortjes trekt of er te ruw mee omgaat
heeeel soms als ik me echt niet lekker voel of down dan lig ik wel eens in bed en dan pak ik er wel eens een knuffel bij. heb dan soms behoefte om alleen te zijn maar wil wel knuffelen haha Er staat standaard een knuffeltje van Lieve op onze kamer en dan pak ik die lekker haha Niemand die het weet of ziet toch? Naja,op de 1000e leden hier na dan die dit nu lezen
Ja hoor, hier een die met een knuffel slaapt. Ik heb een grote koekiemonster van ongeveer 60 cm. Beest ziet er niet meer uit. Is helemaal doodgeknuffeld.
wooow! ik vind het leuk om te lezen dat er idd gewoon nog heerlijk geknuffeld word ! ik heb ook altijd wel een knuffelbeertje gehad.. maar tegenwoordig hou ik het bij mn deken.. kan niet zonder een deken slapen.. lig d;r altijd onder.. ookal is het snikheeeet! (dus das mijn soort van knuffelbeer...) liefs kanjer
hier is me kknuffel nu zelfs beneden met de onweer.. kleine boef ook erbij... geukkig is de onweer nu weg hopelijk blijft dat zo anders ga ik weer knuffelen met me 2 knuffels me hondje en dochter
Aaah..wat heerlijk..herkenbaar..ik heb ook een knuffel..zonder slaap ik niet lekker..en als ik af&toe ziek of heel moe ben dan zit ik er lekker mee op de bank Manlief lacht me ook uit en doet net alsof hij hem niet durft vast te pakken (omdat ie een beetje viezelig is)
Haha leuk topic dit! Ik slaap met twee knuffels. 1tje heb ik al heel lang en die is best een beetje viezelig. Maar hij mag onder geen beding gewassen worden, anders ruikt ie niet lekker meer. Mijn vriend vind dat ding echt goor haha. De andere knuffel was voor mijn kleine meid. Zij heeft de ene bij zich gekregen toen ze begraven werd en ik heb een kopie ervan. Zijn we toch nog een beetje samen.
ik slap niet met een knuffel maar wel met een klein kussentje en owee als ik hem vergeet als we op vakantie gaan dan kan ik gewoon niet slapen we gingen vorig jaar een weekie naar centerparcs en ik was hem dus vergeten nou man lief is vanaf limburg naar utrecht terug gereden om hem tehalen