hoihoi! ik heb het idee dat elijah's foppertje te kort word als hij zijn speen heeft gehad heeft hij de striemen op zijn gezicht staan (nou ja, dat schildje). ik had nog een aventfopspeen liggen, daar is hij nu wel mee in slaap gevallen, maar die is voor baby's vanaf 6 maand, alleen is de vorm totaal anders dan bibi. komt dit bekend voor bij jullie? en zou het erg zijn dat hij die al krijgt? hij is vandaag 5 maand (en eigenlijk een week overtijd geboren)
Weet niet of dat komt doordat de speen te kort is... Kan ook komen door zijn zuigkracht. Vigo heeft de speen ook wel eens vast op zijn mondje staan maar je kan denk ik wel een andere speen proberen om te kijken of het echt daar aan ligt. Volgens mij kan dat geen kwaad.
dat van die zuigkracht kan wel kloppen, dat heeft ie heel sterk, hij drinkt nu ook comfort van friso (en zelfs met nutrix) door de kleinste speen van avent. dan doet hij er een mooi zetje mee. maar van die fopspeen is van de laatste dagen..
mijn dochtertje heeft al een tijdje een speens voor vanaf 6 maand... omdat bij de andere spenen haar lipje eronder uit kwamhihi
hihi, vooral lastig als je foto's wil maken wordt het schildje van bibi eigenlijk ook groter als je voor 6 maand koopt? en die lip, dat doet hij ook sinds een paar dagen haha
Ilya heeft nu de Bibispeen voor 6 maanden.... Hij had eerst de Nubyspeen 0-6 maanden, maar die is al best groot. Maar deze hield hij dus niet meer vast, dus overgestapt naar de Bibi en dit gaat goed!