Ik wil graag naa de musical Wicked, maar oei oei oei wat zijn die kaarten duur! Heeft iemand nog een idee/tip over kaarten met korting?
2 weken terug had je bij het AD vouchers van 20 euro korting per kaart.... Misschien dat iemand zo'n voucher voor je heeft? (t/m 8 jan. geldig) (ik heb er zelf 1 en ik zit nog te twijfelen of ik hem kwijt wil...)
je kan een formulier online invullen op het AD.nl, dat de voucher niet bij de krant zat. dit was bij ons het geval. Een paar dagen later kreeg ik de voucher thuis gestuurd, echt top! Wil je echt voordelig naar de musical, dan moet je denk ik een jaartje wachten, zal je vast bij bijvoorbeeld de albert heijn wel kunnen sparen voor een 2e kaartje gratis! Maar daar moeten we nog even geduld voor hebben haha
Oei, ik heb net iets weggegooid van see tickets. Was geloof ik tweede kaart gratis. Zal eens kijken of ik het nog weer kan vinden.
Voor zover nu bekend draait hij maar 365dagen....ik zou idd even wachten op andere acties. De ad actie leek leuk maar als je de voorwaarden leest komt er 4,95 administratie kosten bij en 2 euro betalings verwerkings kosten per kaartje . Uiteindelijk dus maar 13 euro korting per kaartje... Aangezien dit een (voor niet musicalkenners)vrij onbekende musical is en dus wellicht ook niet echt zal aantrekken zullen er heus nog wel wat acties gaan volgen....denk ook dat ze daarom stellen dat hij maar een jaar te zien is....gewoon eerst even kijken of het een beetje gaat lopen.... En dus even wachten nmog op leukere acties!
Kijk dat is wel een leuke aanbieding... als er nog iemand zo'n tweede kaartje gratis heeft dan hou ik me aanbevolen.....of als TS hem niet wilt
Heb het even opgezocht en de waardecheque is persoonlijk en dus niet overdraagbaar. Was idd de tweede kaart gratis, maar wel voor bep. data t/m 17 nov. Jammer, want wij maken er zelf geen gebruik van. Staat trouwens nog wel in de brief dat elke week 250 mensen geselecteerd worden uit het klantenbestand van see tickets die een speciale aanbieding ontvangen. Dus mss krijgen jullie deze aanbieding ook nog!?
Ik wil er ook heel graag heen maar idd wat een dure kaarten. Ik verwacht dat nu hij net nieuw is, er nog weinig korting beschikbaar is. Waarschijnlijk komt dat vanzelf, bijvoorbeeld in januari/februari als iedereen weer de hand op de knip heeft na de feestdagen en ze moeilijker publiek krijgen. Dus ik wacht nog even in de hoop dat de korting nog komt
wij gaan de 19e naar wicked en hebben het kaartje van het ad gebruikt op mp worden ze ook aangeboden het is gewoon een code die je hoeft in te voeren en kan meteen zien of die geldig is