Oh... doen ze dat echt? Ik heb soms het gevoel dat mensen naar mij seinen ( ik rij wel keurig de maximumsnelheid ), maar ik raak dan gelijk in de stress en ga als een malle op het dashboard turen naar defecten en storingen. Ik ben, toen ik net mijn rijbewijs had, een keer 's avonds geseind door twintig auto's... Snapte er niks van! Bleek dat ik in het pikkedonker zonder licht reed... Sindsdien heb ik een fobie voor seiners... Raak er helemaal van de leg van!
Niet voor flitsers, maar wel als iemand zijn groot licht aan heeft staan of als de tegenligger een kapotte koplamp heeft.
mn partner heeft het gehad, had net zn nieuwe gti opgehaald, dus met mijn vader even op een lange asfalt weg hem los getrapt...tot er werdt geseint...toch maar even gas geminderd en ja hoor!! gelukkig maar.... Ikzelf nooit meegemaakt.
Idem hier... Eigen schuld dikke bult als je te hard rijdt, moet je dat maar niet doen... Op de meeste plekken is de snelheidslimiet toch echt goed aangepast aan de verkeerssituatie en is ie er dus niet voor niets. Als je je daar dan niet aan houdt, moet je ook zelf maar op de blaren zitten.