Mijn eerste test zag er net zo uit als jouw laatste en toen was de digi positief! Dus ik zou zeggen , gooi dr een digi tegen aan
Heb vanochtend nog niet kunnen testen test was flink beschadigd allemaal diepe krassen. Als ik uit mijn werk kom gooi ik er een test tegenaan
Ik kreeg een glimlach op m`n gezicht toen ik je topic titel las.Ook ik heb bij de zwangerschap van de jongste een test gehad die alleen ik zag met een lamp eronder (husband dacht dat ik gewoon het streepje wilde zien en het daarom zag).. Kon me niets schelen,ik zag het 2e streepje..een paar dagen later had ik geen lampje meer nodig,zelfs niet om husband te overtuigen Succes met testen
hier ook erg benieuwd.. Ik denk ook dat er veel vrouwen zijn die van alles proberen wanneer ze een test hebben gedaan om te kijken of er wat te zien is..
denk ik ook, vind het pas positief als er goede duidelijk tweede streep te zien is... precies zoals overal in de gebruiksaanwijzing staat
Ik ga jullie teleurstellen ik heb nog niet getest ik heb besloten het niet in de middag te doen maar morgen ovhtend zit er tenminste ook een dag tussen leek me beter dan weet ik het ook gelijk als het san nog niet donkerder is dan is het niks en anders ga ik heeeeeeeel hard gillen dat het positief is