Helaas hier geen 2e streep (10dpo)! Zelfs niet met de lamp eronder .. Wilde ook dat ff checken haha (Stille meelezer 😊
En weer weet je ons in spanning te houden hihi maar geef je groot gelijk even te wachten al zou ik t zelf niet kunnen haha
Groot gelijk dat je ff gewacht hebt met testen.. Benieuwd na je test van vanmorgen. . Ik hou het in de gaten
Ik lees al een tijdje mee in dit topic (nog niet gereageerd), maar ik zie ook een heeeeel licht tweede streepje op je laatste test! Maar ik durf je NOG niet te feliciteren...., sorry.... Er was hier ook iemand wiens man gesterilliseerd was en die dus eigenlijk niet zwanger kon zijn, die elke maand op deze testen heeeeeeeeeeeeeel lichte streepjes pieste. En die dus echt niet zwanger was. Hoe vreemd ook. Maar als je test zometeen duidelijker is als je laatste test, kom ik je feliciteren hoor! Intussen draaien mijn duimen flink! Hoop dat je ons met een test om de oren gaat slaan die aan duidelijkheid niks te wensen overlaat.
hier ook een stille meelezer en ben ook heel nieuwsgierig. mijn testen begonnen ook met een in de licht houdend tuur streepje. maar inmiddels een knal test en 6 weken zwanger nu. ben heel benieuwd naar je nieuwe test
Ah, duurt inderdaad lang! Verder zijn we ook totaaaaaaal niet nieuwsgierig!!! @TS: we leven vooral verschrikkelijk met je mee! Hopelijk laat je zo gewoon een mooie test zien en was je weg om het te vieren!