We zitten allemaal op de test te wachten. We leven zo met je mee. Nu kan je ons niet zo laten zitten hoor
Nou sorry voor de late reactie maar hier ben ik dan ik moest plotseling overwerken en heb daarna bij mijn moeder gegeten en mijn kleine mannetje was ook nog ziek geworden en spuugde alles onder ik heb mijn foto dan ook heel snel tussendoor genomen speciaal voor jullie maar hij is niet erg duidelijk . Mijn test is weer ietsjes donkerder geworden weer niet veel maar wel weer iets donkerder en eerst zag ik het streepje pas bij ongeveer 3 minuten en nu zag ik hem gelijk na paar seconden ik heb 3 keer test gedaan vandaag waaronder 2 kruidvat en die zijn hetzelfde dus geen indroogstreepje wat ook raar zou zijn binnen een paar seconden, en ik heb die van e action gedaan ook een zelfde streepje nog geen foto van gemaakt. Maar goed vandaag heb ik er een nieuw symptoom bij pijnlijke borsten en mijn misselijkheid is enorm toegenomen sinds vanochtend. Ik heb ook nog steeds hoop ik moest opeens terugdenken aan mijn vorige zwangerschap heb even boekje opgezocht met feiten. Ik ben toen gevolgd vanaf het prille begin mijn zwangerschap daarvoor is afgebroken met 24 weken er was iets met ons kindje en ze heeft het ook niet gehaald toen. Maar goed in ieder geval kreeg ik toen in het begin heel veel controles en toen kreeg ik elke keer bloedtesten en die arts heeft toen letterlijk tegen mij gezegd bereid je maar voor op een miskraam je hcg stijfs veel te langzaam en is erg weinig hij vroeg toen zelfs of ik wel symptomen had kon hij bijna niet geloven. Maar goed die arts had het toen dus ook mis zwangerschap was toch echt goed. Morgenochtend weer testen ik hou jullie op de hoogte
Ik wil nog wel effe zeggen dat elke keer als ik mijn foto plaats dat ze dan minder duidelijk zijn dan op mijn tel zo raar maar goed voor degene die het willen geloven hij is in het echt veel duidelijker en donkerder dan mijn vorige test
Dit keer kan ik er niets op zien, zelfs met extra uitvergroten op mijn telefoon. Sorry Hoop dat anderen er wel iets positiefs uit kunnen halen..
Ja ik zie het ook niet op degene die ik neergezet heb hij was ook gehaast genomen en ja hij is niet zo donker dat ik er effe snel een goede foto van kan nemen
Ik zie ook niets,ik denk dat hij wel al donkerder had moeten zijn want op de test van 2dg geleden vond ik hem duidelijker.
Ik denk wat te zien op de zwart wit. Maar ik kijk toch liefst origineel ligt mss.aan mijn telefoon hoor