Met lampje eronder zie ik streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Whitepearl, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Misschien is ze wel aan het werk :D
    Maar ik ben ook rete nieuwsgierig!!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

We zitten allemaal op de test te wachten. We leven zo met je mee. Nu kan je ons niet zo laten zitten hoor ;)

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nog niks? Hopen maar dat dat een goed teken is dan.....

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Duimduimduimduimduim..

6. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Nog nik :( na GTST kijk ik weer :D

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat een theatraal topic... Tromgeroffellllll :D

8. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    #228 Whitepearl, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
    Nou sorry voor de late reactie maar hier ben ik dan ik moest plotseling overwerken en heb daarna bij mijn moeder gegeten en mijn kleine mannetje was ook nog ziek geworden en spuugde alles onder ik heb mijn foto dan ook heel snel tussendoor genomen speciaal voor jullie maar hij is niet erg duidelijk .

Mijn test is weer ietsjes donkerder geworden weer niet veel maar wel weer iets donkerder en eerst zag ik het streepje pas bij ongeveer 3 minuten en nu zag ik hem gelijk na paar seconden ik heb 3 keer test gedaan vandaag waaronder 2 kruidvat en die zijn hetzelfde dus geen indroogstreepje wat ook raar zou zijn binnen een paar seconden, en ik heb die van e action gedaan ook een zelfde streepje nog geen foto van gemaakt.

Maar goed vandaag heb ik er een nieuw symptoom bij pijnlijke borsten en mijn misselijkheid is enorm toegenomen sinds vanochtend.
    Ik heb ook nog steeds hoop ik moest opeens terugdenken aan mijn vorige zwangerschap heb even boekje opgezocht met feiten.

Ik ben toen gevolgd vanaf het prille begin mijn zwangerschap daarvoor is afgebroken met 24 weken er was iets met ons kindje en ze heeft het ook niet gehaald toen.

Maar goed in ieder geval kreeg ik toen in het begin heel veel controles en toen kreeg ik elke keer bloedtesten en die arts heeft toen letterlijk tegen mij gezegd bereid je maar voor op een miskraam je hcg stijfs veel te langzaam en is erg weinig hij vroeg toen zelfs of ik wel symptomen had kon hij bijna niet geloven.
    Maar goed die arts had het toen dus ook mis zwangerschap was toch echt goed.

Morgenochtend weer testen ik hou jullie op de hoogte

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,1 KB
      Weergaven:
      62
  9. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik wil nog wel effe zeggen dat elke keer als ik mijn foto plaats dat ze dan minder duidelijk zijn dan op mijn tel zo raar maar goed voor degene die het willen geloven hij is in het echt veel duidelijker en donkerder dan mijn vorige test

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Dit keer kan ik er niets op zien, zelfs met extra uitvergroten op mijn telefoon. Sorry :( Hoop dat anderen er wel iets positiefs uit kunnen halen..

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik zie wel wat maar wel licht! Kun je er een andere foto van maken?

12. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ja ik zie het ook niet op degene die ik neergezet heb hij was ook gehaast genomen en ja hij is niet zo donker dat ik er effe snel een goede foto van kan nemen

13. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik zit echt in slecht licht nu heb hem effe in zwart wit gezet ietsje duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      5,6 KB
      Weergaven:
      67
  14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik zie hem! !

Kun je het origineel eens plaatsen?

15. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie em gewoon whitepearle! Hopelijk wordt ie donkerder.

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou je de originele foto ook nog even willen plaatsen alsjeblieft?

17. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Er gaat iets mis met het wijzigen denk ik, want je hebt de originele net verwijderd...

18. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik zie ook niets,ik denk dat hij wel al donkerder had moeten zijn want op de test van 2dg geleden vond ik hem duidelijker.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie 'm zo :) Zou wel een digitale doen, dan heb je veel meer zekerheid..

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik denk wat te zien op de zwart wit. Maar ik kijk toch liefst origineel ligt mss.aan mijn telefoon hoor

Deel Deze Pagina