Heb net je hele topic gelezen.. spannend hoor ben heel erg benieuwd naar de foto.. Inderdaad kloten dat sommige dames zo bot reageren.. denk dat als de wens er is je elke maand hoop hebt dat het raak is.. Hier ook alles gedaan.. testen 10keer uit de prullenbak halen om te kijken of er niet toch nog wat veranderd was oepsie.. gelukkig de laatste keer met testen samen gedaan met vl op NOD en toen tuurstreep met ze 2en bekeken.. we hadden een digitale CB in huis dat gaf gelijk veel duidelijkheid.. Ben Zooooooooo benieuwd !!
Ik ben nog niet thuis dus kan nog geen foto maken en weet niet of mijn streepje al donker genoeg is voor cb digitaal
Zou het nog even op de kv houden totdat het streepje duidelijker wordt.. Etos heeft ook 2v5 testen, maar die zijn hetzelfde als die van het kruidvat. Deze testen zijn toch het gevoeligst van allemaal..
Whitepearl wanneer is NOD eigenlijk? Misschien dat je dit eerder ergens hebt getypt, maar er zijn onderhand al zoveel pagina's, te veel om terug te lezen (sorry!)...
Spannend we wachten af altijd leuk die foto's met tuurstreepjes en dien je dan langzaam duidelijker ziet worden.
Nou hier de test ik weet het hij is nog steeds heeel licht maar wel echt een stuk duidelijker dan mijn vorige test in het echt zie je echt heel goed verschil is lastig op foto vast te leggen kijk maar op pagina 4 naar mijn oude foto