Met lampje eronder zie ik streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Whitepearl, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Juist hoop houden!;)
    Succes morgen!

2. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ja ik vroeg het me zo ineens af, vanmiddag. Maar is inderdaad vervelend als je je cyclus niet weet. Je doet het prima hoor. Je test is iets duidelijker als je deze vergelijkt met de eerste test. Succes met testen, we duimen hier allemaal mee voor een knaller! :)

3. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben je topic dus steeds aan het volgens en meid ik zie er wat doorheen willen komen hoor!!
    ik had ook zo'n test helaas is het bij mij niet goed gegaan maar hopen over eeen paar dagen een knaller!!
    alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!

4. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Hier een stille meelezer. Maar om eerlijk te zijn zie ik het niet echt. Maar ben dan ook een amateur.... ;) Als ik tuur naar je laatste foto, denk ik iets heel lichts te zien, maar weet het niet zeker. Wil je in ieder geval succes wensen en duim vol op voor je!

5. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik denk ondertussen dat ik gek aan het worden ben ik heb net nog een keer mijn geplaatste foto bekeken en zie echt een streepje zonder in te zoomen en merk dat ik negatief word van de reacties met ik zie weinig terwijl ik het prima zie.
    Ik denk dat ik maar even afstand van hier neem sorry maar ik denk dat mijn hoop is omgeslagen in dingen zien die er dus waarschijnlijk niet zijn

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    De laatste foto die je hebt geplaatst is niet gemaakt na 5 minuten. De test is opgedroogd. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Maar bij de laatste vind ik hem niet echt roze. Ik heb het ook een keer gehad met de kruidvat test, ik was toen niet zwanger maar ook een vaag streepje. Zal eens een foto zoeken.

7. Daisy25

Daisy25 Lid

5 dec 2012
    85
    0
    6
    Whitepearl: houd hoop en probeer er een dag tussen te laten voor een volgende test! Mijn test begon ook met zo'n streepje waarvan je dacht, dat je hem er zelf op keek! Ik zie toch echt een streepje bij jou! En die van mij werden ook pas veel later "echt" zichtbaar!

8. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Nee de foto is later gemaakt was op mijn werk dus kon geen foto nemen maar geloof mij hij was er binnen 5 min en hij is roze maar nu ben ik weer mezelf aan het verdedigen en daar heb ik echt geen zin meer in het lijkt wel of mensen graag willen dat het niet positief is maar goed ik vraag jullie mening en dat is jullie mening.

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee meid echt niet. Tuurlijk hoop ik dat die positief is. Waarom zou ik willen dat die negatief zou zijn? Daar heb ik geen enkele reden voor. Ik wil je alleen behoeden voor een eventuele teleurstelling.

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik zie zeker wat een zo begon het bij mij ook! Als ik goed inzoom dan zie ik heel licht roze .... Ik duim voor morgen vroeg en laat je niet gek maken! jij ziet wat jij ziet en dat is altijd erg moeilijk op de foto te krijgen! knuff!

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Een anders eens smiddags testen? Ik testte dan beter dan smorgends... succes!!

Zo begon hij bij mij en zie mijn banner :D

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Echt geen indroger en duidelijk licht roze in het echt

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik zie zeker een streepje!!! En idd duidelijker dan de vorige :)
    Spannend!!

14. missyb

missyb Lid

3 sep 2013
    55
    0
    0
    Ik zie ook weer een streepje.. en idd duidelijker dan de vorige.. dus gewoon overmorgen weer testen.. dan is ie vast nog duidelijker.. gefeliciteerd..

15. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik zie hem wel hoor!!!!
    Hij is idd duidelijker dan die op pagina 4.
    Kijk of je vrijdag of zaterdag nog een restje kan/wil doen. En probeer er dan ook 1 met indicator;)

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik zie ook een streepje hoor op je laatste test, dus ik denk dat ie raak is :D

17. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie het ook hoor meid. Bij mijn eerste kreeg ik het op 10 DPO niet op de foto, Tewijl Ik het in het echt duidelijk zag. 1 dag tussen het testen gelaten en er verscheen toen direct een duidelijke streep.

18. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Duidelijk positief gefeliciteerd ik weet dat ie in het echt veel duidelijker is mijn yest kreeg ik ook niet op de foto terwijl die ongeveer de helft zo duidelijk was als de controle streep

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Licht, maar zie hem hoor. Ik vind het nog wat vroeg voor een feli, maar het ziet er gunstig voor je uit.

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    En al getest?? Laat je na niet gekmaken he door negatieve reacties ...

Deel Deze Pagina