Met lampje eronder zie ik streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Whitepearl, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

#161 Allesofniets, 25 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2013
    Hee
    Ik ben een stille lezer, maar vond het sneu dat je zo negatief werd van de reacties.

Ik zie niets omdat ik er totaal geen verstand van heb, hier zitten meiden die echt wel weten of het een indrogen of niet is. Houdt je daar aan vast!

Ik speciaal voor jou vandaag getest. Ook geen knal test!
    En toch echt al 13 weken zwanger en alles is helemaal perfect met onze kleine..
    (Kan helaas geen foto toevoegen, ga het nog proberen sorry)

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ehm nee, mensen willen gewoon graag eerlijk zijn.

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zie trouwens wel iets, maar op de foto lijkt het meer een grijs streepje.

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Meis, niet zo negatief doen. Je hebt altijd een categorie mensen die het niet zien! En zo knaller was de test natuurlijk ook niet ;) natuurlijk zie ik wel iets.. Maar er zijn echt mensen die het niet zien. Of voor jou bescherming zeggen dat het negatief is. Mischien is het een advies om naar de dokter te gaan om bloed te prikken. En waarom je hoop omgeslagen? Om een paar voor jou niet mooie reacties? kom op meid kop er voor hoor. En gewoon blijven testen. En vooral op je gevoel vertrouwen!

5. ProudMom28

En trouwens je kan ons nu niet laten zitten hoor..! We hebben al die tijd meegelezen en geschreven. Nu willen we graag het eind ook horen. Heb je alweer getest?

6. DeNageltjes

DeNageltjes Actief lid

24 sep 2009
    196
    16
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Hey meid, ik zag toch echt weer een streepje op je laatste test! Mijn eerste test was zelfs nog moeilijker op de foto te krijgen dan de jouwe en ik ben toch echt ruim 10 weken zwanger nu. Ik hoop dat je vandaag nog een duidelijkere test krijgt! Laat je niet gek maken hoor, er zijn hier een heleboel meiden die het streepje wel zien, hou je daar aan vast.
    En we zijn allemaal reuze benieuwd naar je volgende testje, dus verlaat ons niet hoor hahaha!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,9 KB
      Weergaven:
      52
  7. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd volg je eigen gevoel.. ik zie hek zeker staan.. en dan zal die ook duidelijker worden. .
    Snap ook dat negatieve reacties je onzeker maken.. niet doen hoor.. en idd anders ff huisarts bellen voor bloedprikke..

Hoop dat je wat laat horen..

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Meid ik hoop.op en mooie test voor je vandaag die je weer zekerheid geeft!

9. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Nou het zou jammer zijn dat je vanaf nu niets meer van je laat horen hoor. We leven allemaal met je mee, de een ziet wel wat, de ander niet. Dat hoeft niet te betekenen dat iemand het je misgunt, zo moet je niet denken joh. Ieder heeft gewoon haar mening en plaats die gewoon in alle eerlijkheid, heeft niets met misgunnen te maken...

Kom op meid, we duimen allemaal voor je. We zijn benieuwd naar je volgende test, hopelijk heb je gauw duidelijkheid. En als je nog langer met zulke streepjes loopt, toch eens langs de huisarts gaan om dit met 'm te bespreken. Succes...

10. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

mee eens, ik lees ook stil mee...
    ik zag ook iets op je test ;)

11. paula1984

Eens met sanne 2011 ik teste in de middag ook beter dan ik de ochtend mss is dat eens te proberen?
    De foto die ik heb bijgevoegd is 10dpo ochtend en middag en de volgende ochtend was hij eerst weer lichter.
    En zie banner houd hoop meid!

12. Honeybeeb

Vind het helemaal super dat sommige meiden hier hun (toen nog vroege) testjes even laten zien, ter support voor jou ts, zo kun je zelf vergelijken...

13. paula1984

Ja toch honeybeeb het is soms zo lastig om goed op de foto te krijgen terwijl je het zelf goed ziet.
    Bij mijn bovenste heb je ook echt fantasie nodig hihi
    Zal er nog een opzetten van mijn allereerste test uit een andere hoek dan kan ts wat een verschil lichtval kan maken

14. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste test was ook supervaag. Alleen door beetje te spelen met contrasten en helderheid kon ik er nog wat van maken. Bijgevoegde foto is van 11DPO. Op 16DPO had ik een veel mooiere test, maar zeker niet dat de streep net zo duidelijk was als de controlestreep. In de handleiding staat ook: als je wat ziet ben je zwanger (maar dat kan vroeg afbreken natuurlijk). Het is niet zo als met ovulatietesten dat de teststreep nog donkerder moet zijn dan de controlestreep.

Quote: "Het resultaat is positief als er twee roze lijnen te zien zijn. Er is een duidelijke controlelijn (C) zichtbaar in het ronde venster en er is een testlijn (T) zichtbaar in het hartje-venster. Ook bij een lichte testlijn is er hCG waargenomen in uw urine. U bent zwanger."

Bijgevoegde bestanden:

15. paula1984

Beide mijn eerste testen alleen uit een andere hoek;)

16. Honeybeeb

Dat was nou een echt tuurstreepje Paula, jij hebt zeker weten ook in alle hoeken van de kamer gestaan met je test :p;) Maar inderdaad wat een verschil in contrast!

Mrs Blossom, gefeliciteerd! :) Klopt wel wat je quote betreft, we zeggen hier altijd op zp 'een streep is een streep'.. :D

17. ProudMom28

Nou komt op meid. Nu jij!! Niet bang zijn gewoon showen. Weg blijven zou erg laf zijn. Omdat we zo met je mee leven.

18. paula1984

Idd honeybeeb en die eerste was ook nog eens na 10 min met het idee het zal wel niets zijn hihi.
    Erop gezet en Lov23 was online gelijk aan haar gevraagd wat ze dacht.
    Zij zegt vind ik altijd eerlijk wat ze vind of iedereen het nou leuk vind of niet hihi.
    En ze zag hem en met haar meer. Vandaar die middag test voor mijn eigen gemoedsrust. Deze was al zichtbaar na 3 min!

19. Honeybeeb

Dat vind ik ook zo leuk aan haar reacties, de eerlijkheid. En tja, sommigen kunnen daar soms niet tegen, maar ze bedoelt het altijd goed..:) Ik zie het streepje ook op je eerste test, het is flink turen, maar het staat er:cool:..

Nou ben benieuwd of ts nog wat laat lezen...

20. paula1984

Precies honeybeeb ze is nu ook met mij een feb mama!

Deel Deze Pagina