Hi meiden, Ik heb een aantal zw testen van de action gehaald, ik dacht ik ga ze een X proberen! Morgenochtend maar de 1e proberen, wel erg vroeg.. Want zit dan pas op 10 dpo maar ach.. Met die goedkope testen wil ik t wel proberen Alleen mijn vraag, geven deze ook altijd lichte streepjes? Of zijn ze gewoon omo wit als je niet zwanger bent? Bedankt alvast! Liefs Guusje
Hier omo wit Geen enkel pestend licht streepje te zien, maar er zijn ongetwijfeld dames die een andere ervaring hebben.
Hoop ik ook voor je! Er zijn best veel positieve ervaringen hier te vinden hoor. Persoonlijk heb ik het idee dat het gewoon prima testen zijn. Heel veel succes! Zal voor je duimen
Heb net getest...haha, kon t niet laten.. Wel heb ik 11 1/2 dag geleden pregnyl gespoten.. Kan dit streepje daar nog van zijn? Heb 5000ie gespoten..
Ik moet zeggen dat ik van pregnyl geen tot weinig verstand heb (sorry!) maar ik wel een heel licht streepje zie. Misschien ff in het vage testen topic de foto plaatsen, daar is het wat drukker en hebben wat meer meiden ervaringen met pregnyl
Ik zie hem! Of de pregnyl wel/ niet uit je lijf is durf ik niet helemaal te zeggen. Ik moet zelf woensdag 2 oktober nog 1500 IE pregnyl spuiten en dan 6 dagen later testen. Dan zou dat er uit moeten zijn in elk geval... Maar jij spuit meer... Kijk ook eens in het topic action testen en pregnyl test!
neej testen zijn op " en kan pas maandag weer halen dus even afwachten hihi als de duivels maar weg blijven
Ooow, nou spannend hoor! Niet eerder een testje halen dan? Goed van je dat je tot maandag kan wachten, zou ik niet kunnen, haha!
nee ik heb gezecht als ze op zijn maandag weer ahah en tja als ik zwanger ben voel het vanzelf een keer schoppen
Haha, eeh, ja maar toen ik zwanger was van mijn dochtertje voelde ik haar pas bij 20 weken voor t eerst.. Haha