Wij gaan deze week ook voor de 1ste x naar het ziekenhuis.. Vind het erg spannend en ben ook beetje bang eigenlijk maar willen zo graag antwoorden En weten wat er misschien wel of niet aan de hand is Wanneer gaan jullie?
Wat fijn toch een paar reacties! Wij gaan morgen. We hebben niet direct nu een kinderwens(we hebben net een kindje) maar ik word soms helemaal niet ongesteld. Dus dat willen we verder laten onderzoeken
Hoe oud is je kindje nu dan? Want is het niet zo dan dat je lichaam nu nog zn ritme probeerd terug te krijgen dat je daarom niet regelmatig ongesteld wordt, Buiten dat om is het natuurlijk altijd goed om het te onderzoeken dan weetje in elk geval wel wat speelt! Succes morgen
Ik werd voor ons kindje ook bijna niet ongesteld er was al een afspraak gepland maar toen kwam ons kindje toch spontaan. En aangezien ik elke maand twee weken ziek er van ben zijn we toch doorverwezen om verder te kijken
Wij gingen naar een Fertiliteitskliniek maar neem aan dat de intake in grote lijnen hetzelfde is. Mijn vriend en ik kregen van te voren een vragenlijst die we op moesten sturen. Tijdens de intake werd dit kort besproken en kreeg ik een inwendige echo en moest ik een afspraak maken voor bloedprikken. Dit kon ook wel direct maar se was benieuwd naar m'n progesteron en moest hiervoor een paar dagen wachten. Er werd ook een afspraak gemaakt om het sperma van mijn vriend te onderzoeken. Aan de hand hiervan werd een nieuwe afspraak gemaakt om alles te bespreken en te evaluaren. Hoe her vanaf daar gaat zal voor iedereen anders zijn, dit ligt aan de resultaten. Succes allemaal bij deze nieuwe stap! Ik was erg opgelucht na de tijd, eindelijk "deden" we er iets aan. Als je nog meer wil weten dan hoor ik het graag!