Met LIHL de Olaz creme gratis bij Wehkamp

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    limmeke, bedankt voor de tip!
    Wou de bestelling afronden maar nu geeft hij ineens zowieso geen korting meer op 4 pakken pampers? Is die actie afgelopen??

groeten

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    geen idee.. vanmorgen deed die dat nog wel

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nu niet meer.. dan zal de actie van 4 voor 3 idd wel afgelopen zijn

4. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

je kunt de always bonnen ook op elkaar inwisselen

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    ??

Heb Wehkamp maar gemaild, probeerde de code vandaag weer in te voeren en nu zegt hij dat er 3 keer de verkeerde code is ingevoerd en krijg ik een time out :cool:
    De pamperactie lijkt inderdaad afgelopen, heb dus gemailt dat ik gisteravond de bestelling wou plaatsten maar dat het niet lukte door de code. Ben benieuwd wat ze doen!

6. Is dat echt zo? Want je krijgt nergens een totaaloverzicht anders dan diegene die nog steeds aangeeft dat de korting niet is verrekend, voor je je bestelling definitief plaatst..

Edit; Ik kreeg net een mail van wehkamp waarin inderdaad staat dat, als je dit probleem hebt, je inderdaad je bestelling gewoon kunt plaatsen en moet kiezen voor achteraf betalen.. Maar op de factuur die ik in m'n mail krijg is het dan weer niet verrekend.. Nouja, het zal wel goedkomen. Bij mij stond dat ie 'direct leverbaar' was (ik heb de nachtcreme), dus we zien het morgen..

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als je kiest voor acceptgiro zou het daar idd op moeten staan

was iemand hier die dat gedaan had en het klopte

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb de creme vandaag gekregen, ik was het al vergeten dat ik die besteld had haha

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    heb m ook binnen gehad vandaag :)

wat een klein potje zeg!

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb de creme gisteren mogen ontvangen.

11. Hier inmiddels 5 potjes (wel verschillende hoor, niet allemaal gratis, er zaten er ook bij waar ik wel -heeeel weinig- voor betaald heb :p). Vind het echt super lekker ruiken, en het is leuk om in te pakken met Sinterklaas zodat de volwassenen ook iets krijgen! :D

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey wie heeft er nog wat codes over voor die creme? aub graag pbtje

13. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    De creme heeft nu een minder grote korting. Maar het is toch nog wel aantrekkelijk. Ben even mijn hele lihl boekje door gegaan en nog een aantal producten besteld. wel zo makkelijk, hoef ik daar niet meer mee te zeulen. ;)

Deel Deze Pagina