Vinger(hand) diep in mond erg leuk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissMom, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi dames.
    Mijn dochter (16 maanden) lijkt zaterdag ontdekt te hebben dat wanneer ze een paar vingers in haar mond doet ze ook nog een huichje heeft (dat is toch huichje achterin?) waardoor ze kokneigingen maakt en dit lijkt ze helemaal leuk te vinden en dit deed ze enkele keren en vooral omdat mama schrok ervan.
    Nu gisteren weer een paar keer en ik ben het gaan negeren want dit lijkt me het beste.
    Is dit normaal dat ze dit doet?

Groetjes

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow dit heb ik vaker gehoord :( , lijkt me niet zo leuk ook als zij het wél leuk vind. Vooral maar negeren en niet te veel aandacht aan schenken en dan maar hopen dat haar aandacht er ook snel voor over is...

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dat je het vaker hebt gehoord stelt mij gerust.
    Ik hoop dat ze er gauw mee klaar is, van nou dit hebben we ook weer ontdekt, op naar het volgende hihi.
    Schrok de 1ste keer echt even van PARDON wat doe je nu dus dat vond ze alleen maar leuker natuurlijk, heeey mama reageerd dus dit is fun.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vraag me ook af of het normaal is. Mijn zoontje doet dit ook. Vanmorgen moest hij zelfs overgeven ervan. Hij doet het alleen met speelgoed en niet met zijn hand/vingers. Dus ik ga al het speel goed wat hij achter in zijn keel kan stoppen maar weg halen. Het lijkt erg raar als hij het doet.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoontje doet het nog steeds en igenlijk alleenals er bezoek is of e zjn op visite en gaat net zolang door tot hij gaat overgeven om aandacht te krijgen

6. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeee Marline dat lijkt me echt super vervelend!
    En dan ook gewoon totdat hij gaat overgeven bbrrr.
    Hoe gaan jullie daarmee om?

Jada, blijkbaar is het toch normaal zo te lezen hmmz

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan deed het ook, heb het altijd genegeerd.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Het zal ind wel een manier zijn om aandacht te trekken dan. Hij keek vanmorgen zelf ook wel even raar toen hij dus echt moest overgeven, had hij nog niet eerder gedaan. Wel dat kokhalzen.

Nergeren is dus de beste manier?

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of het hier aandacht vragen is weet ik niet, dochter heeft 2 dikke bulten onderin waar kiezen moeten komen dus zit veel te voelen en zaterdag had ik haar in mijn armen toen het voor het eerst gebeurde en toen reageerde ik daar geschrokken op waardoor ze het bleef doen en ze leekr het nog grappig te vinden ook met der pretbekkie en toen gisteren weer een paar keer en dat achter elkaar en stpte er ook zo weer mee.
    Ik denk dat als ik het niet negeer dit dan wel een aandachttrekkerij zal gaan worden.
    Tot nog toe hier gelukkig niet zo erg dat ze moet overgeven.

10. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    ben ik ff blij dit te lezen, mijn zoontje doet het namelijk ook en ken verder helemaal niemand waar de kids t ook van doen.
    Hij heeft er 1 keer van moeten overgeven. Maar hij vind t erg leuk omdat ik boos wordt ofzo denk k dan maar..

Deel Deze Pagina