Help.....vraagje over slofjes A@pie maat??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Hopelijk zijn hier mensen met ervaringen met slofjes van A@pie. Wij snappen niet hoe het met de maat zit.

Wij hebben voet van ons zoontje opgemeten en kwam uit op 10,4 cm. Je moet er dan 4mm bij optellen en dan kwamen wij uit op maat S (11,5 cm).

Wij hebben ze vandaag binnen gekregen en hij past ze niet:(. Ja met heel veel moeite ze zijn erg krap. Qua lengte past het wel maar qua breedte niet. Weet niet of hij brede voeten heeft. Volgens mijn man niet.

Nu is mijn vraag hebben jullie ervaring mee dat ze smal vallen? Moeten ze eerst uitlopen of moeten wij gewoon maat groter M bestsellen. Onderstaand plaatje van de slofjes.

Leren babyslofjes | Babyschoenen

Nou ik hoor graag van jullie.

gr vruchtje

2. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik vind ze juist ruim vallen, want mijn zoontje heeft m (6-12 mnd) en hij is bijna 13 maanden en ik denk dat hij er de hele winter nog in past.
    Maar ik heb op dit forum meer gelezen dat ze te klein waren en dat de maat niet klopte. Ik heb ze in de winkel gekocht dus had dat probleem niet.
    Succes ermee.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi vruchtje,
    leuke schoentjes :D
    Ik heb vorige week ook slofjes besteld (maar dan voor een meisje ;)) en heb maat M. Deze passen perfect. Mijn dochter heeft dezelfde lengte voet als jouw zoontje. Ik zou voor een M gaan.
    Groetjes shampoo

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn dochter had dezelfde maat voet als jouw kindje en maat S past prima. Maar je zegt zelf dat de lengte pas maar de breedte niet dus dan zou maat S moeten passen. Misschien heeft je kindje brede voetjes.
    Ik had wel geen sloffen maar de winterlaarzen.

Deel Deze Pagina