Hoi hoi Ff een vraagje aan jullie+ mijn zoontje van 2 krijgt vandaag zijn BMR vaccinatie. Hij is hier later mee omdat hij ten tijde van de originele datum erg ziek was. Maar nu heeft hij sinds zaterdag erge diarree,koorts gehad, nu 37.9, eet slecht, overgeven. ZOuden ze dan wel enten en zo ja, moet ik dat wel doen nu zijn weerstand verminderd is? Dank je! Groetkes Marieke
Heel lastig. Maar ik denk dat ze op et CB wel weten wat ze doen. Misschien zeggen ze daar zelf wel dat het beter is om even een week te wachten.
ik zou absoluut niet laten enten met zulke verschijnselen en al helemaal de bmr niet. dat vind ik toch altijd de pittigste.
Echt niet geven. Laat hem eerst maar opknappen en weer wat weerstand krijgen. Die BMR kan over een paar weken ook nog wel.
Ik zou t ook niet doen. Eerst weerstand opbouwen. Mijn dochter heeft (ws) van de BMR een dag 40C koorts gehad. Overigens wel pas 2 weken naderhand, maar toch.
En? Ben wel even benieuwd... Bij ons vragen ze altijd eerst naar de gesteldheid en bij -een week geleden koorts doen ze het niet....