Tips traktatie 4 jaar/afscheid creche/psz

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door carretje25, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hallo Allemaal.

Heb weer even jullie hulp/tips nodig.
    Ons zoontje word in januari 4 jaar en gaat dan naar school. Ik moet dus nu trakteren op de creche en op de peuterspeelzaal voor zn verjaardag en voor het afscheid nemen. Ik heb alleen geen idee wat? Wat zijn jullie tips? Ik ben niet super creatief. Gaven jullie de juffen ook nog wat? Ik ben benieuwd!!Alvast bedankt voor jullie tips!

2. Joely

Joely Lid

8 apr 2008
    80
    0
    0
  3. Tink

Tink Niet meer actief

Mijn dochter kreeg laatst een plastic zakje met daarin een potlood met leuk gummetje en wat los snoep. Ze was helemaal in de 7e hemel.
    Oja er hing ook nog een kaartje aan met als tekst iets van 'X is nu 4 jaar en gaat naar de grote school' erop.

4. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik heb bij het tuincentrum is een klein doosje met "vergeet me nietjes" gedaan. Kunnen de kindjes thuis zelf zaadjes in een potje doen. En ik had verrekijkers geknutsteld met de tekst erop Ik ga verder kijken op school. (tussen in zat een doosje krentjes)

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Lisa mag maandag trakteren, kijk eens op lobbes.nl daar heb je ook veel leuke traktaties ik heb de schoolbordjes gekocht en erop gezet 'lisa gaat naar school, bedankt voor de leuke tijd' voor de leidsters doen we een pot met bon bons ofzo en ook zo'n bordje erbij denk ik!

Deel Deze Pagina