Hai meiden, Nou is mijn kleine meid bijna drie en zit ze bijna in maatje 104. Helaas dus al een tijdje uit de babykleding, maar nou vind ik de merken welke ik bij de babykleding zo leuk vond nu niet meer zo. Ik vond Mexx, Noppies en Esprit helemaal geweldig. Mexx vind ik nu nog wel leuk (niet alles), maar Noppies vind ik niet zo leuk meer en Esprit al helemaal niet meer. H&M nog steeds geweldig en ook de V&D vind ik leuk, maar ben eigenlijk op zoek naar nog wat meer merken voor een beetje diversiteit in haar garderobe . Hebben jullie leuke ideeën? Groetjes Petra
Save the queen is een super merk.Toevallig dat ik daar een stelletje van heb.Maar verder ben ik helemaal niet van de merken.Koop wat ik leuk vindt.De oudste van onze tweeling is heel smal.Ze is 96 cm en draagt maatje 80!Broeken zijn allemaal te kort natuurlijk.Daarom heb ik een aantal overslagjurkjes laten maken voor haar.Geen merk dus,maar wel erg super.Ohja bij de Zara hebben ze trouwens soms erg leuke kleding.
Oh ja, maar laat voorop staan dat het ook niet om "de merken" gaat, maar als ze uitgetekend kan worden in h&m of ieder ander merk vind ik ook niet leuk. Dus wil meer een beetje diversiteit.......
Oh ja en ik vergat er bij te vermelden, waar te koop . Het liefst online, want mijn meisje winkelt niet graag. Voor nu heel vervelend voor later heel fijn, maar waarschijnlijk is het dan al weer verandert
salty dog le chic, mimpi zijn hier wel de meest favoriete. Bij kleertjes.com want mijn dame houdt ook niet van winkelen!
Wij shoppen graag bij C&A die hebben echt van dat meidenspul. Vooral de tshirts met "shopping girls" doen het hier echt super! En ze hebben ook veel "gebreide" vesten zonder mouwen.. erg leuk
ik vind Name-it erg mooi. Ik heb dan een jongen, maar geloof voor meisjes is er ook leuk spul verkrijgbaar. name-it blijft mooi in de wasmachine, wordt niet zakkerig e.d. voor jongens heeft name-it ook heel mooi spul.
Super meiden, bedankt voor de tips. Ga vanavond eens op mijn gemak rondkijken!! De tips mogen blijven komen hoor, mocht je nog een leuk merk weten!
Hoi, Hier ook een meisje met 98/104. Ze draagt merken als Bomba for girls, NoNo(nsense), Muy Malo, Br@nd for girls, Noppies, Eager Beaver, Desigual en Moodstreet!
zal ik gewoon wat leuke sites neerzetten kunb je zelf even kijken wat van jouw smaak is www.amazingkids.nl www.kleertjes.com www.soledikidswear.nl www.eya-kidzz.nl www.melkenpuur.nl
jeetje er komen hier merken voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb. Gaat een wereld voor mij open hierzo . Shoppen, shoppen, shoppen!! Thanx voor de tips meiden, weet alleen niet of mijn man hier zo blij mee is
en ik kende Billy & Lilly dan weer niet, ga nu meteen even kijken! oeh leuk zeg... had ik moeten weten toen ze wat kleiner was hihi... vind nu jurkje Lot nog wel leuk voor Fenne met legging en beenwarmers ofzo...
Ik ben niet zo van de merken, maar Persival is inderdaad leuk, en Bakkaboe ook (ik weet niet tot welke maat die laatste gaat).