Met mijn handen in het haar!!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Daan04, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Eylem: Daar heb je inderdaad een punt! Nee, dit lijkt me helemaal niks met de kleine er straks bij...

@ Nonja: Ja, dat zou zeker kunnen. Hij is ook druk aan het oefenen met praten etc. Ook zou het best kunnen liggen aan het feit dat er straks een zusje bij komt en er toch best wat veranderingen aan de gang zijn.

@ 2g4e: Op het moment komen er ook kiezen door bij hem. Hier zou hij natuurlijk last en pijn van kunnen hebben en daardoor wakker worden. Dus zo vreemd vind ik dat niet...

@ Romy1979: Precies ;). Fijn dat het bij jullie wel gehoplen heeft. Hier ligt de oorzaak blijkbaar toch ergens anders :p.

@ Ratatosk en Brett: Als hij bij ons in bed maar zou gaan slapen, zou het al een stuk minder vermoeiend zijn inderdaad. Maar hij gaat niet slapen. Plus het feit dat de baby straks eerst bij ons op de kamer komt te slapen, wil ik toch graag dat hij niet bij ons in bed slaapt.

@ All: Afgelopen nacht heeft hij ineens wel weer doorgeslapen. Er is ook totaal geen pijl op te trekken. Van half acht tot half negen... Klokje rond. Hopen dat het geen bijtanknacht was.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

In ieder geval hebben jullie zelf ook weer een nacht goed kunnen slapen, dat is altijd fijn. En mocht hij vannacht weer beginnen heb je een strategie...toch? :)

Deel Deze Pagina