Lieve kleine Vlinder, Vorige week zagen we je nog leven, je harte klopte goed en je groeide ook netjes, al was je aan de kleine kant. Vandaag kregen we weer te horen dat we afscheid moeten nemen van jou,onze frummel, ons 5e vlindertje. Je bent nu bij je 4 Vlinderbrusjes, gelukkig zijn jullie nu samen...papa en mama houden zoveel van jullie, maar blijven tot nu toe met lege handen achter.. Je zit nu nog in mijn buik, maar ergens een dezer dagen zal de arts je weghalen uit mama's buik. Nu blijkt dat mama haar schildklier zo afwijkt dat dit wel eens de oorzaak kan zijn dat jullie het niet gered hebben. En daar is mama zo verdrietig om, dit hadniet hoeven gebeuren.... Dag lieve schat...
heel veel sterkte meid!!!! jammer genoeg kan ik niet meer zeggen en zullen woorden je mss ook niet echt kunnen troosten... dikke knuffel
oh nee,is het toch weer misgegaan,ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte met dit wederom grote verlies.
Heel veel sterkte gewenst! Vreselijk als je lichaam je zo in de steek laat en je lieve vlindertjes niet bij jullie mogen blijven . Jullie vlindertjes zullen nooit vergeten worden en in jullie harten voortleven. Hier ook een heleboel vlindertjes. Hier lijkt de 8e zwangerschap goed te gaan nu ik voor het eerst schildkliermedicatie gebruik. Ik hoop dat dit je nog een beetje moed geeft. Dikke knuffel!
Jeetje meis, wat ontzettend verdrietig voor jullie. Ik hoop dat je veel steun hebt aan ons hier en aan je man natuurlijk. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat je ook wat troost kunt putten uit de positieve verhalen zoals van Trees. Liefs