Dan bij deze alvast een heeeeel mooi meisje in mijn album!! Heb je bericht gelezen Futuremama, ik ga meteen een kijkje nemen! Verder vandaag weer erg leuke kindjes + kleertjes gezien! @Futuremama: rood staat jouw kindjes erg goed! @Frederique: zoon helemaal leuk! Dochter inderdaad combi wat minder. @Wonderteam: volgens mij had ik al gereageerd in je album? Zo niet, dan bij deze: ze zien er weer toppie uit! Ik krabbel hier zo langzamerhand weer op na een heftige buikgriep. J vanochtend om 05.45 wakker met een poepluier tot aan de nek. Zag zojuist wel een tandje, dus hoop dat dat de oorzaak is. Hopelijk wordt ze niet ziek
@future;Wat zijn ze weer PRACHTIG!!!Staat echt onwijs mooi dat rood! @future;Wat ziet het haar van je meissie er leuk uit!!!
@ leoschepje het heerst zo enorm buikgriep en spugen enzo! Was nog een jurkje vergeten dus die staat er nu ook in!
hahahaha grapjassen, zit ik net een heel bericht te plaatsen in het oude topic. Nou ja nog maar een keertje dan. alle complimentjes moeten jullie maar even terug lezen in het andere topic hoor vandaag mijn meiden helemaal klaar voor het sinterklaasfeest op mijn werk. Amal in een setje van de V&D. Yarah van de hema en Samia van barbara farber.
@ Joyce hahahah ik zie je meisjes gewoon 2 keer!! Maar mooie meiden met mooie setjes veel plezier zo!
Hier weer geen foto...dametje heeft de 14 maanden prikken gehad vanmorgen en is zo zwak als een vaatdoek...en ze was al niet helemaal lekker maar ze had geen koorts dus kon de prikken gewoon doorgaan... Ook heb ik het de laatste tijd heel erg druk waardoor kijken en reageren er vaak bij inschiet...., Na meer dan een jaar (deels) thuis te hebben gezeten ben ik nu steeds meer uren op Arbeidstherapeutische basis aan t werk en 12 december op me eigen werkplek ..moet ff wennen aan het werken/kind/huis Ik ga wel ff bij iedereen in album spieken...hoor. Zag in vorige album al wat dametjs en heertjes voorbij komen. @frederike..zoonlief ziet er leuk uit..dochterlief niet mijn ding cq. kleurencombi. @Joyce1838: ze zien er weer beeldig uit....wat een mooie snoetjes @Futuremama: WAUWWWWWWWWWWWWW...meisjes zijn prachtig... Diegene met album reageer ik daar ff
futuremama, helemaal mooi weer je meiden. Die set van Cakewalk die je te koop hebt... oooohh zo verleidelijk. Maar ik heb al echt genoeg en geen cakewalk centjes meer joyce: superleuk, dat jurkje van bf staat Samia heel leuk en ik vind persoonlijk de set van Amal helemaal geweldig. Frederike, ik vind jouw zoontje echt een superleuk manneke omte zien. Kleurencombi van je dochter vind ik wel kunnen hoor, alleen t vestje is niet helemaal mijn smaak. Foto's van vandaag in album. Set van de oudste is beetje onaf, zoek nog iets blauws, legging of beenwarmers maar kan niks vinden in dezelfde kleur als het shirt (en heb even geen C&O centjes )
@iedereen, bedankt voor jullie reacties op mijn kids @leoschepje, oh van buikgriep kan je ook zo futloos worden. Hopelijk krijgt j het nu niet... @joyce, je meiden zijn weer erg leuk maar vind de outfit van SAmia echt toppie! @glimlachje, ah hopelijk wordt je meisje niet nog zieker. Succes met je werk! Ik ga even albums spieken
dank jullie wel...even toelichting op combi broek/vestje ...in het vestje zitten in de bovenrand kleine rode hartjes (niet te zien op de foto) vandaar dat ik m leuk vind op dit broekje
@joyce: wat zien je meiden er feestelijk uit zeg! leuk! @albums: ga ff kijken zo @hier foto van vandaag in album. Ze was naar kdv.
Even abonneren! Ik lees wel alles mee maar heb vaak geen tijd om te reageren of zelf een foto te maken en te plaatsen. Zag weer prachtige kindjes voorbij komen!
@joyce;Wat zijn ze weer mooi!! Hier vandaag nog geen foto..iig zwart wit jurkje van D-Zine en een zwarte maillot
Ik heb weer wat setjes in mn album gezet! foto's blijven een drama, maar je kan iig zien wat ze aanhebben Verder heb ik in de albums gereageerd, en verder ook allemaal mooie kindjes en setjes voorbij zien komen!! we zijn alweer aan deel 3 begonnen!!