Onze kleine meid doet ons en anderen in dr omgeving steeds weer verbazen over wat ze al kan en hoe ver ze al is met haar praten (zinnen!) Ze is de laatste tijd erg met cijfertjes bezig en zegt steeds 6. Onder het verschonen van haar luier zei ze weer 6 en vervolgens 7. Waarop ik zei 8 en zij weer vervolgens zegt; 9. Ik dacht bij 10 stopt ze wel dus ik zei 10 en ja hoor...madam zegt 11. Ik was echt verbaasd en dacht nou word ie mooi. Ik zeg vervolgens weer 12 en madam roept 13! Ik heb haar geloof ik een minuut lang verbaasd aangekeken haha Ben zo verbaasd (en trots ) ...Ik moest het gewoon even kwijt! Wie nog meer?
haha hier komt ze ook niet verder dan papa mama en aai pooh @angeltje 24...wel knap hoor van je meisje. Je hebt ook een leuke abc liedjes die je dr kan leren Haha zo,n klein smurfie en dan al tellen..... Mijn oudste dochter was ook zo snel , maar de jongste is weer sneller met het lopen en zelf eten en drinken
@ninien Over het ABC liedje gesproken..ze heeft een muziek-praat ding van Nijntje. Hierop zit ook een ABC-liedje en ook hier is ze al druk mee aan het oefenen en horen wel haar steeds A-B zeggen. Grappig is ook weer dat ze kip als 'pik' uitspreekt haha Als er kip op tafel komt roept ze PIKKIEEEE! Nina was daarintegen wel weer laat met lopen (16 maanden).
Dan mag jouw rekenwondertje mijn belastingpapieren invullen want ik bak er niets van Hartstikke goed joh! Terecht dat je trots bent
Mijn oudste dochter had altijd een ontbijtbordje van aap noot mies en iedere keer als ze klaar was met eten deed ik de plaatjes aanwijzen en benoemen. ze was nog maar een klein dreumesje toen ze het aap noot en mies al kende Haha ze is inmiddels 6 en doet het op school erg goed
Ik vind het haar ook zo leuk om alles te leren. Alles wat ik doe of zie vertel ik aan haar. Zingen vinden we ook zo gezellig samen. Met als gevolg dat zij nu net als haar mama ook zo'n kwebbel is. Zie trouwens net dat jou dochtertje ook Nina heet! Leuk!
Jeetje wat knap zeg. Mag je trots op zijn. Ons meisje telt nu tot 4 maar wel samen met mij. Zeg ik: één en zei eeeeeeeeeeeeeen twee en zei teeeeee drie en zei dlieeeee vier en zei viiiiiiiier En dan is ze trots joh. Dit doen we tijdens het blokjes opstapelen.
Mano zegt ook al 8 , 9 ,10 maarja, komt volgens mij omdat hij dat vaak hoort en hij zingt ook al bijna alle liedjes mee En iedereen zegt idd ook dat hij al goed kan praten, hij zegt best veel en ook zinnetjes. Ieder kind is anders, de een gaat sneller dan de ander
Jolijn "telt" ook, 7,8,9,10. En pas moest ik zo lachen, ze liep de trap op en ik haar vast houden, dit mocht niet.....dus ik zeg "je bent pas 1,5 hoor mama mag je best vasthouden".....zegt ze "zes"! Denk niet dat ze het helemaal begrijpt hoor! Moest wel lachen!