Al bijna 4 weken ongesteld

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lot1909, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt... Ik ben al bijna 4 weken ongesteld. Ben 13 weken na mijn bevalling ongesteld geworden. Meteen op de eerste dag begonnen met de pil. 1 weekje ongesteld geweest. Vrij normaal, niet heel hevig.
    Toen nog zo'n 2 weken licht bruinverlies. En aan het eind van week 3 weer wat helder rood bloed bij het afvegen. Mijn pilstrip was op dus zit nu in mijn stopweek. En ja dus weer (nog steeds) ongesteld... Ben er klaar mee!!

Wie herkent dit? En zouden jullie naar de dokter gaan of hoort dit gewoon bij het 'ontzwangeren'?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Dit heb ik alle keren gehad als ik begon met de pil, zo'n 5 weken ongesteld, tweede strip was het bij mij over. Ik hoop dat het bij jou ook zo is.

3. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen 4 weken maar wel een ruime 2 weken. Bijna 3. Heel irritant maar het is bij mij nu over. Gebruik de nuvaring en sla de stopweek nu over omdat ik het gebloed ff beu ben. Hopelijk is het daarna weer gewoon normaal. Het bloeden was bij mij ook heftiger dan normaal trouwens.

4. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik gaf borstvoeding en zat daarom aan de cerazette. Ik heb ook bijna 2 maand gebloed, niet veel, maar toch.

Uiteindelijk de huisarts gebeld en zijn simpele reactie was: neem 3 dagen lang 2 pilletjes (ochtend en avond) en dan ben je er vanaf. En ja hoor... waarom ik niet eerder belde?

Maar gewoon even je huisarts bellen, die weet vast raad!

Deel Deze Pagina