14. Weken zwanger en harde buik na de daad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missouri, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(hoi gisteravond heb ik gemeenschap gehad met mijn vriend.....kort daarna voelde ik een harde bal in mijn buik!!!ik schrok hier van,het was echt een harde bobbel links van mijn buik........wie herkent dit en kan mij gerustellen

2. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Bij mij is dat gewoon de baby die vooral links licht. Kan volgens vk geen kwaad ik heb het trouwens altijd of hij moet naar rechts zwemmen.

3. Heel normaal hoor, komt omdat alles samenspant! Kan wel een paar uur duren voor het weer weg is :)

4. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen maken dus!ik denk dat het een harde buik is......donderdag moet ik naar de verloskundige zal het haar ook eens vragen.....

5. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel normaal en geen reden tot zorgen. Je zal dat vaker krijgen nu, bijvoorbeeld na eenzware inspanning maar ook na een orgasme. Pas als de harde buiken pijn doen en met regelmaat komen (vb om de 5min) moet je even bellen.

6. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké...voor mij allemaal nieuw......was echt zo raar gevoel...gewoon keiharde bobbel meer links

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Is inderdaad heel normaal en kan geen kwaad.

8. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die keiharde bobbel is 'gewoon' je baarmoeder. Ik zou ook zeggen dat het een harde buik is. :)

9. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat weet ik...het was alleen verschrikkelijk bol en hard! Nu is het weg!! Dus echt na de daad!!daarvoor niet zo voelbaar

10. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Heb ik ook na gezellig momentjes in de slaapkamer ;)
    Had het al eens ergens gelezen anders was ik de eerste keer ook geschrokken, hihi!
    Ik vind het wel bijzonder dat het zo hard wordt. Normaal doet je baarmoeder dat ook alleen voel je dat niet.
    Gewoon lekker doorgaan en genieten! ;)

11. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missouri: ik schrok ook best de eerste keer hoor :) je wordt het wel gewoon.. is weer zoiets dat ze je op voorhand er niet bij vertellen. Komt goed!

12. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het nergens gelezen...vandaar dat ik schrok........ik vroeg me ook af of dat ook was zonder dat je zwanger bent.....ja het is een hele gewaarwording!gelukkig is het normaal.....voelt de baby dat dan ook?

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heel normaal en is inderdaad een harde buik.

Deel Deze Pagina