Met Neutral wassen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beepje, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik had alles gewassen met neutral tot mn kraamhulp zei dat dat echt niet hoefde. Zij deed alles gewoon wassen met ons eigen wasmiddel en ook met wasverzachter.

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    in het begin alles gewoon met ons wasmiddel mee gewassen. geen wasverzachter overigens. maar toen een poosje terug bleek dat ze een erg droge huid heeft en grote kans op eczeem ben ik overgestapt op Neutral. ik gebruik nu in alles zoveel mogelijk parfum vrije producten voor haar.

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier ook gewoon het eigen wasmiddel en met onze kleding mee haha. Als ik alles ook nog moet gaan sorteren heb ik alleen maar extra werk hihi. Hier geen wasverzachter trouwens, gewoon omdat ik het van huis uit gewend ben.

4. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Altijd was ik de Kinderkleding apart en de eerste weken gebuikte ik ook neutral en geen wasverzachter. Ik vind het persoonlijk niet echt fris om kleding van een baby te wassen met volwassenen.

5. Olliebol

Olliebol Actief lid

23 jan 2014
    245
    91
    28
    Vrouw
    Huh? Waarom niet?

6. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Met mijn dochter haar kleertjes gewoon met normaal wasmiddel gewassen. Dat ga ik nu ook weer doen met de babykleertjes.
    Wij gebruiken nooit wasverzachter, dus nu ook niet.

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Bij de eerste alle eerste wasjes met neutral gewassen en apart, en langzaam opgebouwd met gewone wasmiddel daarna weer gewoon alles bij elkaar en ook wasverzachter. Dat ga ik nu weer doen.

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    hier altijd met gewoon wasmiddel. ze liggen immers ook op jou bed en jou kleding. ook kleding van visite is niet met dat wasmiddel gewassen.

Deel Deze Pagina