Hallo dames, Ik heb onwijs last van een plotseling lekkende difrax s-fles!!! Ik heb dit met de oude ook al meegemaakt het is echt belachelijk! Iemand hier ook ervaring mee ??? Of ligt t aan mij! Haha
Nee, ik heb er ook last van gehad. Heb Difrax toen gemaild en moest het serienummer doorgeven.. Blijkbaar was er een bepaald serienummer wat niet helemaal goed was. Foto gemaakt als 'bewijs' en toen heb ik een nieuwe fles gekregen.
ja!!! ik!! ik heb een brede fles, en ineens lekt hij flink!! alles al uit elkaar gehaald en nagekeken maar geen idee waar het aan ligt het stroomt eruit!!!
ja klopt ik heb net ook even gebeld en kan een formulier op de site invullen en krijg ik een nieuwe! erg goede service
Rubberen onderkant heeft een opening: vaak zit ie dicht met mell resten. Goed schoonmaken en lek is weg )
al nagekeken en bij mij komt de lek boven uit en ligt waarschijnlijk aan een fout in de 'schroef' om dicht te draaien
Wij hebben het ook gehad. Niet een beetje lekken, de halve voeding kwam eruit zetten! Ik naar Etos voor een nieuwe en toen vertelde ik daar het probleem. Zij zeiden dat zij de Difrax zelfs afraden, omdat dit erg vaak voorkomt en zij er daardoor steeds gedoe mee hebben. Ik heb die van het huismerk van Etos gekocht, die is daarna de resterende maanden naar volle tevredenheid meegegaan.....
Klopt zeker goede service. Wij hebben ook een klacht ingediend en kregen een nieuwe opgestuurd. We wisten niet dat ze nieuwe zouden sturen. Deze zit nog in de verpakking omdat mijn zoontje qua voeding bijna over kon naar een grotere fles. Dus nu voor een eventueel volgende. Wat me wel verbaasd is dat die flessen veel verkocht worden ook veel aangeraden worden door medisch personeel, kraamzorg enz. En dat er toch met enige regelmaat je op dit forum klachten leest over difrax. Ben wel eens benieuwd hoeveel flesje zij per dag sturen
Wij zijn na het gezeur overgegaan op dr Brown. Maar sinds een aantal dagen krijgt hij daar dus geen drinken meer uit dus weer over op de difrax fles. Heb hier nog nooit gelezen dat babys niets uit de dr Brown fles krijgen, Ga morgen maar eens naar de winkel en een MAM flesje halen.
nou ik ben eigenlijk erg tevreden over difrax... nog nooit problemen (tot deze ene fles dan) en mijn zoontje drinkt er super uit en geen krampjes. vind ze lekker in de hand liggen en fijn schoon te houden.. maar als je toevallig steeds een lekkende fles hebt snap ik het wel haha hier 1 kleine, 2 grote smallen en geen problemen alleen nu met de brede fles. ook om mij heen die difrax gebruiken geen klachten zover ik weet..
Ik snap zelf eigenlijk niet zo goed wat het verschil is tussen de smalle en brede fles.. Bij mijn dochter stroomt vaak melk langs de zijkanten uit haar mond.. Zou dat met de speen te maken hebben? Ik had ook 2 lekkende, 2 nieuwe gekocht en geen probleem meer! Alleen als bijv het ventiel niet goed zit...
Ja ik heb het probleem aan allebei de kanten.. Zowel boven als onder lekt de fles van de een op de andere dag als een vergiet! Heb klachtenformulier zojuist ingevuld bij dirfrax online. Dit is trouwens al de 3e fles die lekt bij mij. Maar ik koop echt geen nieuwe meer. Gebruikte de s-fles met 123 speen omdat me dochter te snel drinkt.. Nu moest ik de avent er weer bij pakken maar dit gaat weer erg snel. Zijn er nog andere merken die zo'n zelfde systeem hebben als de 123 ?
Bij difrax hadden ze het over de dentalspeen... Misschien de moeite waard te proberen? Ik ben eigenlijk helemaal klaar met difrax maar ben ook beetje bang om over te stappen op een andere fles omdat dochter nogal kieskauwer is.. Avent werd gisteren pertinent geweigerd
Hier ook een enorme sneldrinker gehad. Die van de Etos huismerk ging uitstekend. Avent was inderdaad veel te snel, difrax ging prima, maar dus een lekding. Van Etos hadden wij de brede fles, zodat hij niet de hele flessenhals in zijn gulzigheid naar binnen kon zuigen. Wij zijn er zeer tevreden over, hij is tot het eind meegegaan. Ze hebben ook een 123speen los verkrijgbaar bij die van de Etos. Die gebruikten wij voor papflessen. De dentalspeen van Difrax hadden wij eerder ook geprobeerd. Dat was helemaal niets, hij kreeg er weer amper iets uit. Moest kei en keihard werken, was bijna een uur aan het voeden en nog was de fles niet leeg.