Van 5 naar 4 flessen, ophogen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sallie, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben even benieuwd naar ervaringen hier. Ik merkte dat zoontje er aan toe was om de late fles van 23 u te laten vallen. Dat hebben we vannacht geprobeerd, het ging prima, hij kwam gewoon om 7 uur voor de ochtend.

Maar mijn vraag is wat deden jullie met de dagflessen?! Zoontke heeft reflux, dus 200 is al heel wat. Het is een flinkerd, tegen de 7 kg, dusvoor ondergeeicht hoef ik niet bang te zijn ;).

Ben benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren en wat ze nodig hebben. We doen nu af en toe wat fruit om 17 uur, maar dit mag geen naam hebben, tis meer om het proeven en omdat hij het zo lekker vindt.

Alvast bedankt!

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Onze man had hetzelfde rond die leeftijd. En wij hebben alleen de laatste fles rond acht uur 's avonds iets opgehoogd. Dat is nu 210/7 met 3 theelepeltjes rijstebloem. Wel at hij gelijk heel goed fruit en een week later ook groenten. Dus is de 3e fles een flesje van 120/4.
    De andere 2 flessen zijn nog 180/6.

Hoop dat je er iets aan hebt. En als hij er goed op slaapt probeer je het toch eerst zo! die kleine geeft echt wel aan wat hij wil.

Deel Deze Pagina