wij zijn bezig voor ons 3e kindje. Dus op zich nog zeeën van tijd, maar ik begin graag al op voorhand met wat brainstormen. Onze zoon noemt andru (androe uitgesproken) en onze dochter heet vienna (vernoemt naar Vivianne mijn vriend zijn overleden moeder). Momenteel staan op het lijstje voor een jongentje: Xantho Liyoh (deze 2 zijn mijn favoriet) Nolan Kylian Voor een meisje hebben we Féline Nessa Amelia Taïs Ylana Lexa Wij houden dus niet echt van namen die overdreven vaak voorkomen. Jullie nog ideetjes die mee op ons lijstje kunnen?
Van jouw rijtjes vind ik Xantho en Nessa het mooist. Andere ideetjes: Norèl Céla Ruby Nia Nola Solane Salomé Quince Otto Pascal Fedor Ronan Armin
Misschien; Jethro Joaquin Geza Jenoah Jozias Jesaja Thiago Omilio Revano Elias Judah Zion Sullivan Jolee Jula Novee Medina Anais Fiore Xanthi Mayra Shae Nikia Aaliyah
Xantho Liyoh (deze 2 zijn mijn favoriet) Nolan Kylian Voor een meisje hebben we Féline Nessa Amelia Taïs Ylana Lexa Ik vind Xantho, Liyoh, Kylian, Taïs, Ylana en Lexa echt afgrijselijke namen. Echt helemaal niet mooi en redelijk ordinair. Vind het ook een rare combinatie, want de andere namen vind ik wel mooi. Nolan, Feline (zonder streepje, is nergens voor nodig!), Nessa en Amelia dus.
Van jouw rijtjes vind ik Nolan en Lexa het leukste! Lexa staat bij mij ook hoog in het rijtje voor een toekomstige dochter.
Xantho en Taïs zijn mijn favorieten uit het lijstje Leuke en originele namen! Wat vind je van: Raven Yola Loyd Cissi Kyon
Django Jendro Ivano Dajo Diémo Yago Bryson Kiran Lévon Nilo Tilo Neo Jerai Mias/Sias Eloi Milox Elon Nordin Laïs Zazou Delia Denisha Deleena Nikita Lindis Elara Nisha Xari Marou Enore Lela Lotus
Nolan en Feline is leuk! De rest is niet mijn smaak. Lexa is trouwens een datingsite... dan zou ik misschien Alexa kiezen