Mijn dochter is 6 en die neem ik mee. Ik wil haar erbij betrekken en zo kan ze zich als grote zus ook voorbereiden. We hebben er nu al zin in.
ik vind het ook zielig ik kan me niet voorstellen dat een kind het leuk vind eerlijk gezegd. En geen oppas? je hebt toch ook een partner? die kan toch ook eens bij de kleine blijven.. Maar goed als iemand denkt dat je kindje er iets aan heeft om in de massa,s mensen te lopen dan moet je hem of haar toch gewoon meenemen.
dit is een hele andere leeftijd je kind is al goed zelfstandig. Dan vind ik het wat anders maar een baby of dreumes en zelfs peuter heeft er toch niets aan.
Idd het moet luchtig blijven en mensen moeten lekker hun mening kunnen geven En niet in eens gaan reageren op iemand schijfwijze als ze uitepiept zijn
Ik zou ook onder geen beding mijn kindje meenemen naar zo'n drukke bende. Ik ben er 1x geweest zwanger en dat vond ik al een verschrikking. Laat staan met kinderwagen. Vind al die ongelofelijke drukte idd ook zielig voor een kindje.
je hebt moeders zonder partner moeders met partners die veel werken moeders met partners die van huis af zijn bijv marine.. je kan er niet zomaar vanuit gaan dat mensen maar oppas of een partner ter beschikking hebben ik rooi het meeste ook alleen, mijn partner werkt veel mijn moeder en schoonmoeder werken 40 uur en ik heb dus eigenlijk nooit oppas
Zelf zou ik het niet doen het is zo ontzettend druk en lawaaierig, mijn kind had dat toen slecht getrokken, maar die was ook al snel overprikkeld + het is fijn om je handen daar vrij te hebben (tot ze vol zitten met tassen )
Ik heb vorig jaar mijn zoontje mee genomen die was toen 6 weken oud... Ging prima heeft lekker liggen slapen en heb er geen last van gehad... Ook de naxht erna ging prima... Maar hij was dan ook niet sbel overprikkeld en wij hadden samen snel een ritme te pakken... Maar heb wel de hhb overgeslagen...
Ik zou zonder gaan. Je breekt sowieso al je nek over andermans kinderwagens dus je maakt het er niet makkelijker mee die van jezelf mee te nemen, je kan nergens door, moet overal wachten en je kind verveeld zich binnen een uur waarschijnlijk dood.
Zonder, vind het zelfs zielig voor kindjes die wel mee worden genomen. Ze hebben er niets aan en vaak zie je het kind nog amper in de wagen liggen omdat moeders gelijk de wagen als opslagplaats voorbeeld gekochte spullen gebruikt. Kolven is heel goed te doen, er zijn speciale kolfruimtes incl elektriciteit en zelfs koelkasten waarin je je melk kan bewaren. Er liggen zelfs stickers die je op je flesje kan plakken zodat je zeker weet dat je de juiste melk mee naar huis neemt.
Wij hadden der vorig jaar we mee. Vond de drukte meevallen. Wij waren zo vroeg mogelijk en ze keek echt der ogen uit. Vond het vooral leuk omdat ze veel fotoshoots doen. Denk dat je ook naar je kindje moet kijken. Ons meisje kan goed tegen drukte en schiet niet in de stres van een beetje lawaai. Dit jaar gaat ze weer mee.
Ken jij andermans kinderen? Mijn dame vindt alles leuk. Maakt niet uit waar je haar mee naar toe neemt. Kijkt lekker rond, kletst, zwaait naar iedereen en slaapt ook gerust een paar uur door alles heen. Ook geen problemen s nachts, zoals iemand zei. Kleine is van kleins af aan overal mee naar toe geweest dus lekker makkelijk overal mee naar toe. Op rustige stukjes er even uit, lekker spelen in de hoek.nee, die vermaakt zich prima. Nee, niet iedereen heeft een partner. En in mijn geval, gaat de oppas (oma), gezellig mee naar de beurs. Dus nee, dan ook geen oppas. En dan nog ik ga mn kind niet ergens dumpen om gezellig een dagje uit te gaan. En een kind heeft er niets aan? Een kind HOEFT er niets aan te hebben. Rare redenering. Dus kinderen neem je alleen mee als ze er wat aan hebben? Sorry, maar daar wennen ze maar aan... Niet alles is altijd leuk. Dat getrut van tegenwoordig, daar krijg je juist kindjes van die nergens tegen kunnen.... Het is anders als je een kindje hebt wat snel overprikkeld is of wat dan ook. Ja, daar blijf ik mee thuis. Maar goed, daar heb ik met de mijne geen last mee. 9 maanden beurs was de vorige keer prima te doen met de wagen. Huishoudbeurs kom ik niet.
ik snap niet dat je je kind mee wilt nemen naar zoiets. vreselijk die drukte, het wachten etc doe je je kind geen plezier mee
Dan ben ik zeker een ontaarde moeder, want ik heb mijn zoontje van toen 2 maanden wel meegenomen. Hij vond het totaal niet erg. Sliep gewoon lekker in zijn reiswieg en wilde eten zoals normaal. Hij heeft nog lekker bij mij op schoot gezeten omdat ik toch in een rolstoel zat. Savonds niks anders aan hem gemerkt, sliep gewoon als anders. Hij heeft die dag ook niet gehuild ofzo omdat hij het te druk vond.
dus jij zit 24/7 op lip van je kind en doet niets meer voor jezelf en daarbij die herrie daar ik kreeg er al zere oren van.. een kind hoort tien keer beter spreek zich een beetje tegen want het is tegenwoordig heel gewoon om af en toe je kids even weg te brengen..