ja idd. Je bent toch naast mama ook nog jezelf? Ik dump mijn kindje niet hoor die breng ik gezellig bij opa en oma of hij blijft bij me man die graag een dagje vrij neemt zodat zijn vrouw eens wat leuks kan doen. Ik vind een kindje bij je partner laten nou niet echt dumpen? Bovendien ben ik huismama dus ik zie me kindjes genoeg hoor
Droebeltje: mijn dochter ging ook overal mee! Was ook nooit een probleem, sliep overal doorheen. Totdat ze een ritme had... Nu is het zielig als ik haar meeneem. En daar wennen ze maar aan? Jaa aan boodschappen en af en toe ergens heen ja, niet aan beurzen. Tis geen kwestie van aanwennen oid. Ben alleenstaand, mn moeder past alleen op als ik ergens belangrijks heen moet (tandarts huisarts etc), maar tis de karakter van je kind. De een kan wel tegen drukte en de ander niet. En buiten dat vind ik het heel irritant dat mensen steeds tegen je aanrijden(zelfde voor rollators, die koffertjes met wieltjes etc). Maar goed dat weet je bij drukke evenementen.
Oja mijn kindjes hou ik echt niet 24/7 binnen hoor. We doen genoeg dingen met z,n alleen maar dan wel gericht op de kids. Dus iets waar hun wat aan hebben en waar bv de oudste het nog over heeft als we thuis komen.
Gun jezelf maar dat dagje uit, zonder kinderwagen kan je ook veel makkelijker bij de stands komen om eventueel nog wat te scoren. Voor de kids is er echt niets aan en raken ze alleen maar tureluurs van. Veel plezier in ieder geval , ik wil ook maar moet nog iemand zo gek krijgen mee te gaan want helemaal alleen is ook niet leuk.
Ik zeg toch ook dat ik een gemakkelijk kind heb en een kind wat er niet tegen kan Niet mee zou nemen? En nee, tegen andermans hakken rijde met de wagen is niet grappig. Daarom ga ik ook niet naar de hh beurs. Vorig jaar vroeg naar 9 maanden beurs gegaan en nergens last van qua drukte met wagens..
Je spreekt jezelf tegen. Mijne is niet snel overprikkeld maar haat gewoon drukte. Zelf is t ook niet leuk om met een huilend kind te lopen, dus beoordeel niemand op hun 'getrut' want de meeste gunnen zichzelf ook een dagje weg en daar is niks mis mee
Nee hoor. Dan KAN niet eens aangezien ik alleenstaand ben en ook de kost nog moet verdienen Daarnaast zit mn kleine ivm werk genoeg bij oma en 2 dagen kdv. En ik heb heus af en toe tijd voor mezelf of voor wat leuks Maar waar kind mee naar toe kan, gaat ze gewoon mee. Maar goed,het scheelt dat ik geen uitgaanstype ben, dus maak niet veel uitstapjes. Mis het ook niet. Dus lekker makkelijk Hoogstens 2 x per jaar een musical of zo. Dan slaapt ze bij oma.
Ook lange teentjes? Ik heb het niet eens over jouw kind Dus svp niet alles persoonlijk aantrekken. De mijne vindt het prima dus dan is het goed toch? Ik ken mn kind het beste. Graag even verder met het topic ipv mij afzeiken om iets wat weer verkeerd gelezen wordt.....
Was echt hel met de kinderwagen daar rond te lopen. Onze zoon was knap in de war door de drukte en warmte. Allemaal mensen beuken tegen je wagen aan.
Ik betrek niet alles op mezelf, ik reageer op de dingen die over MIJ geschreven worden. Dingen die uit MIJN stukjes gequote worden. Maar dit topic gaat weer totaaaal een andere kant op door een paar zinloze reacties. Mense die hun gram willen halen. Zielig
Willen jullie even ophouden met dit gezeur. Volgens mij vroeg TS hier dus niet om. Vecht het uit met prive berichten niet hier!
achja over zielig gesproken Maar goed ik ga er niet meer op in! Ik heb alleen mijn mening gegeven en als je er zo over valt heb jij toch echt een probleem hoor.
Een kleine baby (tot 4 maand ongeveer) zou ik wel meenemen, die liggen toch lekker te slapen in de reiswieg en tussendoor lekker drinken. Ouder niet meee omdat ze zich dan bewust van de omgeving worden en dan vind ik zo'n beurs wel erg druk voor die kindjes.
2 jaar terug geweest. Megadruk op de 9 mnd beurs hoor! Kreeg de hele tijd kinderwagens tegen mijn hielen aan, niet tof. Ik zou mijn dochter absoluut niet meenemen, zit ze steeds tegen konten aan te kijken. En als ik geen oppas zou hebben zou ik niet gaan, jammer voor mij maar dochter gaat voor.
Wowww wat een discussie over een simpele vraag.. Denk dat ik me kolf dan maar meeneem ipv van mijn zoon.. Weet iemand of er ook electriciteit in de kolfruimte zit daar?? Of wordt het met de handkolf kolven? De kinderwagen vond ik juist wel handig zodat ik niet alles hoef te dragen.. En kindjes van 6 maanden hebben daar natuurlijk geen leuke dingen om te spelen ook niet op de 9 maanden beurs.. Zoals er hier een paar mensen zeiden.. Voor oudere kindjes wel.. Toen mijn oudste 3 was kon je hem daar 2 uur laten spelen bij de opvang..
Nee je moet niet mn woorden verdraaien. Ik vind alleen de huishoudbeurs geen plek voor een kind. Geloof me, heb genoeg dreinende, huilende en vermoeide kinderen gezien vorig jaar. Maar iedereen moet het lekker zelf weten, jammer dat dit topic weer de verkeerde kant op gaat...
jammer dat je op deze foto de omgeving niet ziet, maar deze foto is genomen vorig jaar op de 9 maandenbeurs, samen met de dochter van leandrotje de stand heette baby sense of zo iets en daar hadden ze een heel speel gebeuren vanaf 0 jaar en zoals je ziet, prima naar haar zin ;