als mijn kind zo is, ja dan zou ik het ook niet doen,maar nogmaals ieder kind is anders, mijn dochter heeft heerlijk gespeeld, geslapen en gegeten en ondanks de drukte een hele goede en leuke dag gehad.... omdat andermans kinderen misschien zo zijn die jij gezien hebt,zijn niet alle kinderen zo en inderdaad, ieder moet het voor zich weten toch? snap dat gekat op diegene die het wel doen niet zo
Vorig jaar de kids mee genomen en die hebben het heel leuk gehad. Hebben hun ogen uit gekeken. Maar ik vond het onhandig met sjouwen haha Wij gaan dit jaar zonder kids die gaat naar een vriendin
leuke foto hoor maar je kan dan beter naar ballorig gaan toch? is goedkoper haha. Maar ja ik ga niet alleen naar de 9 maanden beurs maar ook naar de huishoudbeurs dat vind ik echt geen doen hoor met kids
zou met zo iets zeker niet mee nemen mij te druk.en denk ook zeker niet zo leu voor kids. zou echt een uitje voor me zelf zijn hi.
Idd iedereen moet het voot zichzelf weten en dat gekat heb je zelf gecreert hoor want jij bent degene die zo fel om andere berichten reageert en dan heb ik het niet alleen over dit topic... Ik zeg dat ik het zielig vind... blijkbaar had ik moeten zeggen jaaaaa meenemen Je voelt je blijkbaar behoorlijk aangesproken en wil op elke manier je gelijk halen
Vorig jaar is Nina gezellig mee gegaan maar die vind drukte geen enkel probleem (ze gaat overal mee naar toe is niet anders gewend) Vind het wel heel zielig als er ouders zijn met kleine kinderen die heel de tijd aan het huilen zijn enz. Dit jaar gaat Nina weer gezellig mee
Op de hh beurs zouden ze verboden moeten worden de kinderwagens wat een ramp. constant van die krengen maar ook trolleys tegen je enkels. jankende kinderen overal. Wat heb ik me lopen ergeren. Had zelf kinderen thuisgelaten maar werd echt gek van de kinderen en wagens van anderen. Maar hoe doen degene die de kinderen meenemen het dan als je iets ziet staan in een stand waar het te druk is om wagen mee te nemen, laat je de wagen dan buiten de stand staan? Je hebt er zelf dan toch totaal niks aan? Ik vind het juist heerlijk lekker een dagje struinen zonder het gejengel van mijn kinderen.
Dames, Geef je mening zonder te oordelen, laat de ander in haar waarde, maak het niet persoonlijk en blijf on topic. Vraag van TS is: wat doen jullie? Ik doe het wel / ik doe het niet Bovenstaande antwoorden zou je nog kunnen uitbreiden met 'omdat' maar meer hoeft daar niet bij. Op basis van wat jullie aangeven kan TS dan de keuze maken of ze de jongste van dan 6 maand mee zal nemen of niet. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dames zullen we ons beperken tot de kern van de vraag! En elkaars mening respecteren. Met vriendelijke groet, Myrthe
Poeh, ik zat ook erg te twijfelen, maar ik doe het maar niet. Vind het zonder kinderwagen/buggy al een crime om door de mensenmassa te komen haha.
heb ik ook 2 jaar terug gedaan; er staat een file van een paar kilometer bij de lift of je moet in die drukte met je kinderwagen de trap af willen? maar dat is zeker geen aanrader