Met of zonder kids naar de 9maanden/ huishoudbeurs??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Met of zonder kids??

1. Met

2. Zonder

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    als mijn kind zo is, ja dan zou ik het ook niet doen,maar nogmaals ieder kind is anders, mijn dochter heeft heerlijk gespeeld, geslapen en gegeten en ondanks de drukte een hele goede en leuke dag gehad....

omdat andermans kinderen misschien zo zijn die jij gezien hebt,zijn niet alle kinderen zo
    en inderdaad, ieder moet het voor zich weten toch? snap dat gekat op diegene die het wel doen niet zo

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

Vorig jaar de kids mee genomen en die hebben het heel leuk gehad. Hebben hun ogen uit gekeken. Maar ik vond het onhandig met sjouwen haha

Wij gaan dit jaar zonder kids die gaat naar een vriendin

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

leuke foto hoor maar je kan dan beter naar ballorig gaan toch? is goedkoper haha.

Maar ja ik ga niet alleen naar de 9 maanden beurs maar ook naar de huishoudbeurs dat vind ik echt geen doen hoor met kids

4. knap

knap Niet meer actief

zou met zo iets zeker niet mee nemen mij te druk.en denk ook zeker niet zo leu voor kids. zou echt een uitje voor me zelf zijn hi.;)

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Idd iedereen moet het voot zichzelf weten en dat gekat heb je zelf gecreert hoor want jij bent degene die zo fel om andere berichten reageert en dan heb ik het niet alleen over dit topic...

Ik zeg dat ik het zielig vind... blijkbaar had ik moeten zeggen jaaaaa meenemen ;)
    Je voelt je blijkbaar behoorlijk aangesproken en wil op elke manier je gelijk halen :)

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Vorig jaar is Nina gezellig mee gegaan maar die vind drukte geen enkel probleem (ze gaat overal mee naar toe is niet anders gewend)

Vind het wel heel zielig als er ouders zijn met kleine kinderen die heel de tijd aan het huilen zijn enz.

Dit jaar gaat Nina weer gezellig mee

7. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Op de hh beurs zouden ze verboden moeten worden de kinderwagens;) wat een ramp. constant van die krengen maar ook trolleys tegen je enkels. jankende kinderen overal. Wat heb ik me lopen ergeren.

Had zelf kinderen thuisgelaten maar werd echt gek van de kinderen en wagens van anderen.

Maar hoe doen degene die de kinderen meenemen het dan als je iets ziet staan in een stand waar het te druk is om wagen mee te nemen, laat je de wagen dan buiten de stand staan?
    Je hebt er zelf dan toch totaal niks aan?
    Ik vind het juist heerlijk lekker een dagje struinen zonder het gejengel van mijn kinderen.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Dames,

Geef je mening zonder te oordelen, laat de ander in haar waarde, maak het niet persoonlijk en blijf on topic. Vraag van TS is: wat doen jullie?

Ik doe het wel / ik doe het niet

Bovenstaande antwoorden zou je nog kunnen uitbreiden met 'omdat' maar meer hoeft daar niet bij. Op basis van wat jullie aangeven kan TS dan de keuze maken of ze de jongste van dan 6 maand mee zal nemen of niet.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames zullen we ons beperken tot de kern van de vraag! En elkaars mening respecteren.

Met vriendelijke groet,

Myrthe

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Als het nu niet duidelijk is :p

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Oeps ja hahah we waren tegelijk aan het reageren blijkt. Is het in ieder geval dubbel zo duidelijk ;)

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Poeh, ik zat ook erg te twijfelen, maar ik doe het maar niet. Vind het zonder kinderwagen/buggy al een crime om door de mensenmassa te komen haha.

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

#73 glimworm, 19 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2013
    heb ik ook 2 jaar terug gedaan; er staat een file van een paar kilometer bij de lift of je moet in die drukte met je kinderwagen de trap af willen? maar dat is zeker geen aanrader

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier echt zonder kids..is gewoon echt niets aan voor ze...

Deel Deze Pagina