NIET WEGHALEN! Er zijn denk ik meer mensen die het als meerwaarde zien dan mensen die een open haard als irritant zien! Het geeft meer sfeer en qua strakheid, gewoon een beetje pimpen, is je huis ook nog meer waard!
Vriendje hier is makelaar in opleiding en zegt dat je een openhaard moet houden, want kan zeker een meerwaarde zijn. Behalve als het een ontzettend lelijk ding is kun je hem beter weghalen of nog beter opknappen!
Laten staan die openhaard. Geweldig toch, geeft zoveel sfeer. Ik weet zeker, dat een openhaard meerwaarde is voor je huis
weet je wat ik me afvraag of mensen met een openhaard beseffen dat andere mensen er veel last van hebben. hier in de buurt stinkt het regelmatig zo dat ik het er benauwd van krijg en blijf hoesten. ik ben dan gedwongen om mijn ramen en deuren te sluiten en daar kan ik zo chagrijnig van worden. wat je vraag betreft. ik zou hem laten staan dat ene jaar. in de verkoop zal hij vast wel wat extra opbrengen denk ik zo. een openhaard spreekt blijkabar tot de verbeelding.
Absoluut laten staan. Ik wil graag een huisje met openhaard dus voor veel mensen een meer waarde aan een huis.
Staan laten hoor. Is een meerwaarde voor je huis, zeker op dit moment. Openhaarden worden weer hip. Woorden van een makelaar bij de verkoop van woning van een vriendin van mij, moeders was helaas overleden, ze wilden de haard eruit halen voor meer ruimte omdat altijd word gezegd dat meer ruimte meer geld is. Als mensen hem niet willen slopen ze hem er wel uit als ze de woning echt willen. Maar vaak om deze details heb je eerder dat mensen net over de streep worden getrokken om je huis te kopen, zeker in een buurt waar meerdere soortgelijke woningen te koop staan. Liefs Marieke.