Ik heb net een luiertas ingeruimd (eh niet een echte hoor). Maar ik vraag me af of ik alles erin heb. Dit zit erin: - Luiers (of course) - Omslagdoek om onder Florine te leggen (het nestje van de kinderwagen kan als zachte ondergrond dienen) -washandje (voor als het een keer tot onder de oksels zit) -doos met lotiondoekjes -spuugdoekje -sudocreme -extra hydrofielluier. Dan moet ik nog een flesje hebben, maar die in het ziekenhuis stond is kwijt dus heb ik er nog maar 1 over, even afwachten of die weer boven water komt. en iets van een klein koeltasjeofzo voor de voeding (ik kolf af) Wat zou ik er nog meer in kunnen doen? Linda
Wat ook erg handig is om er in te stoppen: een schone romper en een extra stelletje kleertjes. Heb ik nog al eens nodig gehad
ik heb er in zitten: stuk of 4 luiers pak lotion doekjes 2spuugdoekjes sudocreme voeding flesje speentje met beschermkapje omslagdoek of fleecedekentje extra setje kleding en 1 rompertje (dit wel om de zoveel tijd even omruilen voor iets anders want tegen die tijd dat er misschien een ongelukje gebeurd heeft ze geen maat 50/56 meer)
wij hebben er ook nog een paar zakjes inzitten. deze gebruiken we als de kleertjes onder zitten of om een vieze luier in te doen als je deze even nergens weg kunt gooien. verder ook nog een slabber en een speeltje.
ik mijn luiertas zit luiers billedoekies talkpoeder(voor zijn billetjes) washandjes spuugdoekjes speen+tutlap speeltje hydrofilenluiers stelletje schone kleren drinkfles +drinken en een koekie voor onderweg
Mijn tas heeft van die isolatievakken aan de zijkant zitten, daar kun je dingen dus warm of koud in houden. Ik had er ook een sjaal in voor BV, die ik om mee heen deed. Ik zit namelijk zelf niet zo graag open en bloot, maar dat is persoonlijk natuurlijk . En van dat desinfectiespul voor je handen. Je hebt namelijk niet overal een kraan bij de hand en vind dat wel zo fris voor bijv. een voeding. Verder hetzelfde als de rest, spuugdoekje, hydrofiel, extra kleertjes, speeltje, fopspeentje, luiers, zakjes, doekjes en sudocreme (al gebruik ik die laatste zelden tot nooit).
handig om er een setje kleertjes extra in te doen ja! Ben ik namelijk vant weekend ook achter gekomen.. had ik natuurlijk niet in de tas zitten.. hihi! Liefs Kiss
ik heb er ook nog een flesje "schone handen zonder zeep en water" in zitten.is wel handig als je ergens bent waar je geen water hebt en zeep
ik had van medela een super koeltasje(met koelelement) voor de afgekolfde melk, zat alleen bij de kolfset. En die past ook wel in een luiertas. En ik heb een koeltasje van Difrax (kan je ook warmhouden maar ook mee koelhouden) Wat zit er hier in de tas: Luiers (vaak te veel) Rompertje, setje reserve kleren (niet altijd) Doekjes Speeltje Manicuresetje neuspeertje, neusspray (sam is vaak neusverkouden) Sudocreme, gebruiken wij vaak (alleen hadden wij op een gegeven moment 2 kleine potjes en een grote in de tas, dat is beetje overdreven) Flesje (en nu ook brood of andere voeding) Creme voor haar huid ivm eczeem En dan nog mijn spulletjes, vaak mijn telefoons en mijn portemonee en autopapieren. Ik wil maar met 1 tas sjouwen, dat vind ik wel genoeg
ik doe er ook altijd heel veel luiers in maar dat komt omdat ik nogal vaak te lui ben om op de commode te verschonen en doe het dan wel even benede en haal daar dan de luier uit zo moet ik de tas toch nog elke dag bijvullen haha.
In mijn tas zaten al speciale isolatie koelvakken. Maar ik geloof dat je ook bij prenatal los van die dingen kunt kopen, waar je dan een fles o.i.d. in kunt stoppen.
Ok, mooi! Ga ik die morgen ook even halen... Ik heb geen luiertas gekocht omdat ik ze zo duur vond en nu kreeg ik een soort boodschappentas bij de kinderwagen die dus als luiertas dienst gaat doen. Linda
bij kruidvat heb je al een luiertas voor 10 euro, het is een helle fijne tas en er past veel in. ik had er eerst een die ik bij me verzekering had gekregen maar dat was niks.