Ik sta op het punt een nieuwe stofzuiger te kopen. Een stofzuiger zonder zak lijkt me op zich wel makkelijk, maar iemand hier die er ervaring mee heeft? Aanradertje of niet?
Mijn ervaring zegt: niet doen!!! Het leek mij ook wel handig zonder stofzuigerzak maar hij had veel minder zuigkracht () dan mijn vorige stofzuiger, terwijl hij toch echt meer vermogen zou moeten hebben. Gelukkig had deze stofzuiger ook de mogelijkheid om er een stofzuigerzak in te doen, dat heb ik op een gegeven moment maar gedaan en dat was echt een wereld van verschil!!!
Wij hebben er nu eentje zonder en ik vind het geweldig. Moest wel even wennen, want je moet hem leeggooien na een tijdje, net als een kruimeldief zeg maar. Het scheelt ook best in de kosten want een stofzuiger zak kost al snel 10 euro per drie. Nou ligt het er dan ook wel aan hoe lang je er mee doet, wij hebben 2 honden en ga vrij snel erdoorheen. Ik denk wel dat je dan niet moet bezuinigen, ik hoor regelmatig dat de echt goedkope zonder zak niet zo vol kunnen, je moet m dan heel vaak uit elkaar halen. Ik zou niet anders meer willen!
Ik heb er een zonder zak, en ik vind hem geweldig. Je zit nooit zonder zakken zodat je niet kan stofzuigen, en die bak is zo leeggekiept elke keer. Voor mij nooit meer een stofzuiger mét zak.
Ik denk dat dat dus misschien ook wel ligt aan wanneer je hem hebt gekocht een aantal jaar geleden waren ze echt prut! En dat het verschilt want onze stofzuiger gaat echt knetterhard. Het enige nadeel ervan vind ik dat je de knop om moet draaien, ipv dat je er een trap op kunt geven
Ik heb ook zonder, ideaal dat je niet meer in de gaten hoeft te houden of de zakken al op zijn of niet.
Ik heb er een met en een zonder.... Ik vind die stofzuiger zonder zak op zich wel fijn maar heel de tijd die filters schoonmaken en die bak vind ik super onhandig. Ik heb nu een vrouwlijke Henry en ik vind 'm fantastisch
Dyson! Al 4 jaar lang en zelfs het filter maar 1 keer schoon hoeven maken. Ideaal zonder zak en veel meer zuigkracht dan een stofzuiger met zak
Ehm... wat houd een vrouwelijke Henry in? Zit daar geen slang aan? Ik ken alleen de mannelijke Henri's en die zuigen fantastisch.
wij hebben die, en het nadeel is dat je hem niet op "haartjesstand" kan zetten, dus het maakt wat lawaai
Welk merk is dat? Wij hebben een Dyson, zonder zak dus, wij hebben hond en een kat en vooral van de hond hebben we veel haar, ik zou anders elke week wel een nieuwe zak er in moeten doen.
Dan heb je geen goede stofzuiger met zak gehad wij hebben een Dyson geprobeerd echter deze had niet genoeg kracht (dit was gewoon een nieuwe) hebben we ingewisseld voor eentje met zak, wij hebben een hond die veel verhaard en die Dyson moest ik dan elke keer leeggooien om een beetje zuigkracht te behouden en dat vind ik zeeeeeeer irritant...
Volgens was er dan iets met je Dyson, want die van ons zuigt nog steeds als een tierelier (zo'n dubbele cycloonuitvoering). We hebben op zolder nog een Philips met zak, die zet ik nooit op volle zuigkracht, omdat ik hem dan amper nog kan bewegen .