Met of zonder stofzuigerzak?

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

lg vk7920nhaqi

Hygiënisch en gebruiksvriendelijk

De compressortechnologie verwerkt het stof tot blokjes waardoor stofdeeltjes niet meer ronddwarrelen als je de stofbak leegt. Het stof neemt tot dertig keer minder ruimte in, waardoor je de stofcontainer minder vaak hoeft te legen.
    Extra zuigkracht

Het turbocycloonsysteem zorgt voor een extra grote zuigkracht, waardoor je eerder klaar bent met stofzuigen.

Haha ben benieuwd :p

2. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Hahahahaha hetty.nl
    Dit is ze!!! Ik ben dol op roze dus daarom geen Henry maar een Hetty. Net zo goed :D

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat dacht ik ook maar toen had iemand een dyson en toen zei ik dus dat ik dat niets vond en toen probeerde ze mijn stofzuiger en toen was ze meteen verkocht die was veel beter vond ze, dus ben toch niet de enige die het vind ;)

Hij was echter wel beter als een stofzakloze stofzuiger die ik een aantal jaar geleden had, maar ik ben echt een zeikerd hoor qua stofzuigers ik vind heel veel MET stofzak ook vreselijk :p

4. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Idd een stofzuiger zonder zak met huisdieren is gewoon niks. Dat is ook mijn probleem :S

5. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Hier zonder zak, ideaal hoor!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.861
    113
    Ja, ik ben ook benieuwd hoe hij bevalt, hij ziet er in ieder geval leuk uit!

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier ook zonder zak en hebben twee konijnen binnen zitten. Ik wil niet anders meer!! Ideaal, als ie vol is, bak leegkiepen en verder zuigen.
    Wij hebben hem nu 3 jaar en ben er echt heel tevreden over. Heb toen niet de goedkoopste stofzuiger gekocht maar een iets duurdere. Ook als kruimeldief hebben we zo'n zelfde soort gekocht (Black&Dekker).

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik v ond het een fikke flop, en dan zeker als het een merkloos ding is.... zuigkracht is eerst heel goed, later echt waardeloos en dan zuigte ik vaak en veel.

Nu heb ik henry en wat een kanjer zeg ;);)

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heb hier een Nilfisk Nilfisk GM 65 GO PLUS Overzicht - stofzuiger op VERGELIJK.NL
    Een stofzuiger met een zak
    Had altijd van die bruine papieren zakken, heb laatst nieuwe zakken gehaald hebben ze alleen nog van die witte stoffen zakken. Dat is nieuw, de papieren zijn niet meer te krijgen, dit reinigt de lucht beter.

Nou ja, doe dan maar. Ook wij hebben 2 katten en hij verloor best snel zijn zuigkracht maar met die nieuwe zakken. Jeetje!! Heb (letterlijk) de deurmat opgezogen. Die zat vast met een metalen strip. Nu dus niet meer. Moet er nu echt aan denken dat ik dat schuifklepje open zet bij het stofzuigen van de deurmat. Dt is al de 2e keer dat ik 'm helemaal los trek.
    Ook het carpet bij mijn dochter op de kamer moet ik stofzuigen met het schuifje open want anders blijf ik ook daar aan vast zitten.

Ik ben nu dus weer helemaal dol op mijn stofzuiger (6 jaar oud)

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wij hebben een heerlijke Dyson gekocht hier in de VS. Jammer genoeg moet ie nu weer in de verkoop:(

Maar in NL gaan we weer voor een zakloze, is heel goed bevallen. Meestal legen we de zuiger na elke zuigbeurt.

11. WLE

WLE Niet meer actief

Hier een dyson zonder zak dus! Heerlijke stofzuiger!

Deel Deze Pagina