Typisch.. Ik heb Jelle net in bed gelegd met zijn sokken aan... Voor het eerst in tijden... EIgenlijk doe ik ze altijd uit, en zijn broek ook en dan een slaapzak aan. Nu toevallig niet omdat ik geen slaapzak bij de hand had... (die ligt lekker frisgewassen beneden in de wasmand.. Handig.. )
Tja zou kunnen, maar als ik ze te strak vind zitten, krijgt hij ze ook niet aan. Ik doe voordat ik ze aan doe even de bovenkant rekken. Maar ik ben wel benieuwd waarom zij vind dat de sokjes slecht zijn
Hier gewoon sokken aan in bed. Mijn zoontje heeft last van eczeem en dus ook wat plekjes op zijn benen. Als hij geen sokken aanheeft, dan gaat hij met zijn voeten (lees teennagels) over zijn benen wrijven.
Sam slaapt in een slaapzak en heeft nooit sokjes aan in bed. Onder een maillot trouwens ook geen sokjes, is al warm zat met de maillot. En overdag thuis heeft ze ook bijna nooit sokjes aan. Alleen als we ergens heen gaan waar ze met blote voeten buiten komt (in de auto, in de buggy zonder voetenzak, in winkelwagentje) heeft ze sokjes en/of schoentjes aan.
heb je zelf weleens met sokken in je bed gelegen is toch ook niet lekker. je krijgt er van die warme branderige voeten van! zweetvoetjes. etc.
ik zou juist als je kindje eczeem heeft geen sokjes aantrekken in bed. warmte verergerd dit. mijn zoontje heeft ook last van eczeem. heel goed vet houden helpt heel goed bij hem.
ja deb maar als je goed leest doet ze sokjes aan omdat hij anders gaat "krabben" met zijn teentjes. het zoontje van mijn vriendin had om die reden eeh complete katoenen overall aan met sokjes en wantjes. arme kind zag er uit als ene mummie, maar anders krabde hij zichzelf tot bloedens toe. maareh, je was nog al stellig dat het slecht is, en nu zeg je niet waarom... of bedoel je dat het neit lekker is ?
De meesten dus gewoon met blote voetjes! ik was gewoon even benieuwd! ik heb Seff nu ook gewoon met blote voetjes in bed gedaan, hij ligt ook in een slaapzakje + dekentje en lakentje, dus dat opzich warm genoeg... leuk jullie reacties te lezen, maar inderdaad dat het 'slecht' is geloof ik ook niet! En trouwens ik lig ook wel es met sokken aan in bed errug he? lekker warm!
Mijn zoontje heeft geen eczeem op zijn voetjes, naar op zijn beentjes. En als ik hem geen sokken aandoe, dan krabt hij zij benen helemaal open.
Mijn kraamhulp riep meteen: Jij gaat toch ook niet met sokken aan in bed? Dus ja...daar moest ik haar wel gelijk in geven hahaha. Dus hier geen sokken, maar het is ook altijd wel warm op zijn kamer! Bij opa en oma gaat ie wel met sokken aan in bed...daar is het meestal maar een graad of 10 en dan vind ik het wel koud, vooral als hij weer eens boven de dekens uit kruipt.
Hihi, zeker als ik koude voeten heb! Maar ik schup ze snachts meestal snel weer uit want dan heb ik het weer te warm.
overdag sokjes omdat hij dan geen slaapzak aan heeft, 's nachts altijd sokjes uit ivm zweetvoeten, en dan heeft ie een lekker warme slaapzak