Met oma op stap

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Pluk14, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluk14

Pluk14 Actief lid

4 sep 2013
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is vandaag een dagje met oma op stap. Met de trein naar Schiphol, vliegtuigen kijken. Pluk vindt treinen geweldig en vliegtuigen. Ze gaat voor het eerst met de trein. Ze had er helemaal zin in. Vind het ook zo leuk voor haar. Het is de 1e keer dat ze met (deze) oma een hele dag alleen op stap is. Oma past wel elke vrijdag op, maar dit is toch anders.
    Ik vind het zelf wel spannend. Gaat alles goed, raakt ze haar niet kwijt... Gek hè?! :) Met haar andere opa & oma is ze al eens naar de dierentuin geweest. Toen was ik ook blij dat ze weer thuis was.
    Ik ga strakjes met vriendlief naar Ajax, als we dan thuis komen is zij ook weer thuis.

Net belde ze, ze zat in de trein en vond het helemaal leuk :)
    Maar ik ben blij als ik haar vanavond weer kan knuffelen :p

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik gaf in het begin ook gewoon een armbandje mee waar oma d'r telefoonnummer op kon zetten :)

Hier net zo'n watje dus.

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Zoon is uit logeren bij oma en oma A. Die hebben een vakantiehuisje in het bos. Normaal vind ik het helemaal niet eng om hem uit logeren te sturen maar hier is de slaapkamerdeur vlakbij de voordeur en hebben ze een vijver. Gisteravond zag ik in mijn hoofd allemaal nare scenario's voorbij komen en heb ze gesmst dat ze de sleutels van de deur moeten halen. Belachelijk, want dat bedenken ze zelf ook wel maar dat moedergevoel he...

4. Pluk14

Pluk14 Actief lid

4 sep 2013
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ze heeft een heerlijke dag gehad! Alles is (natuurlijk) goed gegaan. Ben blij dat ze nu weer lekker thuis is :)

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mooi zo :). Ik snap je wel hoor, ik zou het stiekem ook eng vinden, ook als het helemaal niet nodig is. Maar gelukkig is ze weer lekker veilig bij jullie... en met een overwinning van Ajax erbij is je dag weer helemaal goed ;)!

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    "Loslaten is een rode draad door het leven" en niet altijd even makkelijk!

Deel Deze Pagina