Hallo, Mijn dochter is bijna 6,5 maand oud en ik ben benieuwd of haar hoeveelheid voeding ok is. Ze begint de dag rond 8:00 uur met een fles 180/6. Ze drinkt dan 2/3 deel op en ik maak van de rest pap wat ze met een lepel eet. Rond 10:00 uur krijgt ze fruit, ze vindt alles lekker en eet wel redelijk. Ze krijgt geen gepureerd voedsel dus eet zelf, komt niet aan een heel stuk fruit. Daarna krijgt ze in de middag nog 2 flessen van 180/6, ook krijgt ze een boterham met boter en ook alle korstjes gaan er in. 's Avonds krijgt ze groente met een aardappel/rijst/pasta, ze eet dan normaal, ook weer hele stukken. Voor ze gaat slapen nog een fles 180/6 Geef ik haar teveel? Ze lust alles en wil graag eten en drinken. Ze is wel ontzettend energiek en beweegt letterlijk elke seconde van de tijd die ze wakker is. Ik vind het moeilijk inschatten wat ze nu kan hebben. Bedankt!
Hoi, Dat ziet er goed uit! Tussen de 6-8 maanden mag je 700-800 ml opvolgmelk per 24 uur geven. Daarnaast mag je ook al groente en fruit geven. Dit gaat bij de een wat sneller dan bij de ander. Wat je nu doet is goed hoor. Fijn dat het zo goed gaat. Groetjes Angelique