hallo iedereen, ik ben vandaag drie weken overtijd en heb eergister een test gedaan waaruit dus is gebleken dat ik zwanger ben.. nu is het me helemaal niet opgevallen geen pijnlijke borsten/tepels geen strepen/verkleuringen.. alleen wat krampen en rugpijn maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.. nu is mijn vraaag voor iedereen die dit ook bij de tweede had, sinds ik weet dat ik zwanger ben voel ik het, ik heb rugpijn krijg het aan mijn heupen als ik veel loop hoofdpijn moe en tot mijn verbazing komt er vocht uit mijn tepels als ik erin knijp.. aangezien ik dinsdag pas naar de huisarts kan vroeg ik me af wie hetzelfde had in de tweede zwangerschap en hoever je moet zijn om vocht uit je tepels te krijgen? mijn dochtertje is trouwens 15 maanden oud..
Je zou dan nu ongeveer 7 weken zwanger zijn? Best vroeg voor vocht uit de tepels...heb je ook bv gegeven aan je dochtertje? En zo ja, hoelang s dat geleden, zou het daardoor kunnen komen? Jek unt ook menstrueren tijdens de zwangerschap...wie weet ben je al verder!?
Zelfs dames die nog geen kinderen hebben kunnen met 7 weken al vocht uit hun tepels krijgen. Er is een ander topic 'melkkoe gearriveerd' ofzo, hier zie je meerdere dames die vroeg in hun zwangerschap al lekkende boobs hebben.
bij mij was het al voor ik posi testte, duurde paar weken en was toen weer weg en met 16weken kwam het weer terug... en sommige hebben der gewoon helemaal geen last van. Dus denk dat echo het moet vertllen hoever je werkelijk bent